اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید تیکه دار

 

خواهش میکنم ؛ بی حوصلگی هایم را ببخش ، بدخلقی هایم رافراموش کن ، بی اعتنایی هایم را جدی نگیر ! درعوض من هم تورامی بخشم که مسبب همه اینهایی 

 
*********************

حرفش را ساده گف.ت : من لایق تو نیستم !
اما نمیدانم خواست لیاقتم را به من یاداوری کند یا خیانت خودش را توجیح !؟ 


*********************
بگذار آغوشم برای همیشه یخ بزند . . .
نمی خواهم کسی شال گردن اضافی اش را دور گردن احساسم بیاندازد . . . ! 


*********************
اونی‌ که میگه : بدون تو نمیتونم زندگی‌ کنم ، به ” نبودنت ” فکر کرده . . .

********************* 

این روزا عده ای یه جوری زیرآبی میرن که دلت میخواد بهشون بگی من نگاه نمیکنم بیا بالا یه نفسی بکش لااقل خفه نشی !
*********************
به تعدادی جانورشناسِ ماهر برای توجیه رفتار بعضی‌‌ ها نیازمندیم !
روانشناسی‌ دیگه نتیجه نمیده !

*********************
بعضیها یار نیستن بارن !!!
وقتی که میرن ، آدم احساس میکنه ” سبک ” شده !
*********************
کسی که یک بار رفته ، اگر هم برگرده ، یادت باشه که دیگه راهِ رفتن رو یاد گرفته . . .
*********************
همه زندگیم درد است ؛ درد !
نمی دانم عظمت این کلمه را درک می کنی یا نه ؟!
وقتی می گویم درد ، تو به دردی فکر نکن که جسم انسان ممکن است از یک بیماری شدید بکشد ! نه ! روحم درد می کند !
*********************
نیازمندی ، فوری !
بـه یک دلیل خوب برای زندگی کردن نیازمندیم !
********************* 

 با کسی که دوستش داری فیلم نبین ! آهنگ گوش نده ! به پیاده روی نرو ! خاطره نساز !!!
وقت نبودنش می فهمی که چی میگم
(
*********************
یکی باش برا یک نفر نه تصویری مبهم در خاطره های صد نفر . . .
*********************
! این روزها هرکی منو میبینه میگه : وای خوش به حالت چقدر لاغر شدی . رمز موفقیت چی بوده ؟!
من فقط لبخند میزنم و تو دلم میگم : بازیچه شدن !
*********************
بعضی ها ازدور می درخشند!
نزدیک که می شوی یک تکه شیشه ی شکسته ای بیشتر نیستند!
که باید لگدی بهش زد تا از مسیر نور آفتاب دور شوند و چشمان دیگری را خیره نکند و گول نزنند !
*********************
دلم درد می کند !!
انگار خام بودند خیال هایی که به خوردم داده بودی !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد