اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید تیکه دار دی

   


“خدایا” اهل معامله هستی؟
من “جهنمت” را ندیده با “زندگیم عوض میکنم،
تو که زندگی مرا دیده ای، نترس “ضرر” نمیکنی!!!
——————–
پشت سر ما حرف زیاده، بخیال
مردم راجع به آرزوهاشون زیاد حرف میزنن
——————–
من از مردن نمیترسم!!
از این میترسم که آدمهای اینجا، آنجا هم باشند…!
——————–
سرما از راه رسید، یاد سردی تو در روزهای آخرمان میفتم…
عجب روزهای نکبت باری بود…
——————–
یه سوال چند وقته ذهنمو خیلی درگیر کرده…
آخه ما که سنی نداریم، کی وقت کردیم این همه بدبخت شیم؟؟؟


——————–
گاهی روی بعضی از آدم ها باید اتکیت زد و نوشت:
تست شد آدم نیست…!
——————–
هر روز صفحه ی نیازمندیها رو زیرو رو میکنم!
میدانم بلاخره یک روز به من لعنتی نیاز پیدا میکنی…
——————–
روزگاری دیوانه ام بود!
حالا برایش شدم “تماس های بی پاسخ” !!!
——————–
دکترم گفت: عرق واسه سلامتیت ضرر داره… خنده ام گرفت…
گفتم: دکتر!!! من که واسه سلامتی خودم نمیخورم…
میخورم به سلامتی “دوستام”…
——————–
بعضی وقتا هم باید رو شونه بعضی ها زد و گفت:
نه خوشم اومد. آشغال تر از اونی هستی که فکر میکردم!!!
——————–
آهای عشقم…
آن دلی را که قرار بود فدای تو کنم فدای مادرم کردم!
بسلامت…
——————–
تمام غصه هایی را که برایش خوردم، بالا آوردم!!!
طعم بیهودگی میداد
——————–
نوشت سلام نفسم…
در حالی که تازه بهم شب بخیر گفته بود!
چه اشتباه تلخی…!!!
——————–
چه انتظاری داشته باشم وقتی تاجر نمک هم
گاهی وقتا نمک نشناس می شود
——————–
خاص بود اما چه فایده…
خاصیت نداشت!!!
——————–
احترام برای بعضیا بیشتر از کراک و شیشه توهم میاره!!
——————–
به فاحشگی خواهد افتاد،
آنکه بخواهد پیوسته همه را راضی نگه دارد.

مطالب مرتبط:

اس ام اس تیکه دار جدید آذر ماه/اس ام اس نیش دار و تیکه دار جدید/اس ام اس تیکه دار آذر 92/اس ام اس تیکه دار جدید آذر/اس ام اس جدید تیکه دار/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس جدید تیکه دار/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس خیانت و نامردی/اس ام اس جدید تیکه دار خرداد ماه 91/اس ام اس تیکه دار/اس ام اس تیکه دار(جدید)/اس ام اس جدید تیکه دار
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد