اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس تیکه دار جدید بهمن ماه

  

ﭼﺮﺍ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ؟
ﺗﻮ ﮐﻪ ﮐﺎﺭﯼ ﻧﮑﺮﺩﯼ !؟
ﻓﻘﻂ ﯾﮏ ﮐﺒﺮﯾﺖ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﺮﺩﯼ ﻭ ﺭﻓﺘﯽ
ﻣﻦ ﺑﯽ ﺟﻨﺒﻪ ﺑﻮﺩﻡ ، ﺳﻮﺧﺘﻢ !



بعضیا علاوه بر اینکه آدم نیستن
آدم بشو هم نیستن !



دست هایش با من ، چشم هایش در خیابان و دلش …
این یکی را نمی خواهم بدانم ولی لعنت به دل هرزه ات !



بی معرفت نیستم
ولی مزاحم آدمی که مشغول فراموش کردنه منه نمیشم
حتی اگه روزی هزار بار تو خودم بشکنم !



من و تو ما شدیم ولی نمی دانستم که مایمان آوازی می شود
برای گاوی که در طویله ی دلت مخفی کرده بودی !





اون فک کرد همه مث منن ، رفت سراغ بقیه
منم فک کردم همه مث اونن ، خط کشیدم دور همه !



یه چیزی همیشه یادت باشه
لطف مکرر میشه حق مسلم !
بیش از حد لطف نکن …



مواظب چشیدن عشق ها باش
بعضی ها طعم کشک میده !



خرت که از پل گذشت مارو فراموش کردی
اما بدون اون طرف پل همسفرت و یارت فقط یه خره
بش تکیه نکنی !



امروز باورم شد که تو خسته تر از آن بودی که بفهمی دوست داشتنم را
از من که گذشت اما هرجا که هستی “خسته نباشی” …



انگار با هم غریبه ایم ، خوبی ما دشمنیه
کاش من و تو می فهمیدیم ، اومدنی رفتنیه !



همیشه با من یکرنگ بودی
سیاهم می کردی !



از من خواست حلالش کنم
همان کسی که با بی رحمی محبت هایم را حرام کرده بود !



من مدت هاست از صداقت خبری ندارم
هر کسی دیدش سلام من را هم برساند ! 

مطالب مرتبط:

اس ام اس طعنه دار جدید بهمن ماه/اس ام اس تیکه دار کوبنده جدید/اس ام اس جدید تیکه دار دی/اس ام اس تیکه دار جدید آذر ماه/اس ام اس نیش دار و تیکه دار جدید/اس ام اس تیکه دار آذر 92/اس ام اس تیکه دار جدید آذر/اس ام اس جدید تیکه دار/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس جدید تیکه دار/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس خیانت و نامردی/اس ام اس جدید تیکه دار خرداد ماه 91/اس ام اس تیکه دار/اس ام اس تیکه دار(جدید)/اس ام اس جدید تیکه دار
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد