اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اسمس تیکه دار جدید اسفند ماه

   

اشتباه از من بود
من از کسی انتظار داشتم سکوتم را بفهمد
که حتی فریادم را نشنید !
.
.
.
به بغضیا هم باید در کمال ناباوری گفت :
عزیز دلم اون خری که تو چشمای من دیدی سایه خودت بود !
.
اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس | اسمس | اس ام اس جدید
.
از سرم که بیفتی دست و پای غرورت خواهد شکست !
آن روز درد شکستن را خواهی فهمید
روزی که از چشمت افتادم را به یاد آر
.
.
.
به بعضیا هم باید گفت :
عزیزم یه راست بگو ببینم بلدی !
.
.
.
اولین بار که گفتی دوستم داری گریه ام گرفت
حالا اگر کسی بگوید دوستم دارد ؛ خنده ام می گیرد !


.
.
.
به بعضیام باید گفت :
زیاد که بپیچی خودت هـــــرز میشی !
.
اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس | اسمس | اس ام اس جدید
.
ﺑﺎﺯﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ، ﺗﻮ ﺑﺮﺩﯼ …
ﺣﺎﻻ ﻧﻘﺎﺑﺖ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺭ ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﺧﺘﻢ !
.
.
.
دوباره آمده ای
اینبار شیرین تر از قبل دروغ می بافی
زیرکانه تر لبخند می زنی و دلبرانه تر ناز می کنی !
اما نازنین بعد از رفتنت دلم مرد
و خیلی وقت است که مغزم تصمیم می گیرد نه دلم !
پس لوند و دلبرانه که هیچ عاشقانه و صادقانه هم که بیایی من دیگر نیستم
.
.
.
به بعضیا باید گفت :
عزیزم تو عوضی شدی ، نگو شرایط عوض شده !
.
.
.
هر دو از ته دل می گوییم
من حرف هایم را تو دروغ هایت را !
.
اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس | اسمس | اس ام اس جدید
.
این روزها عشق را با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند !
حیف از عشق که زیر دست و پاست …
.
.
.
این روزا به راحتی دروغ می گیم
اما بزرگترین معیارمون برای شروع روابط صداقته
.
.
.
ﺑﻪ ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﻳﺪ ﮔﻔﺖ :
ﺭﻓﺘﻰ ؟
فقط ﺍﺯ ﺗﻮ ﺟﻮﺏ ﺑﺮﻭ ﺩﺭ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﺑﺎﺷﻲ !
.
اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس | اسمس | اس ام اس جدید
.
بعضیام حوصلشون که سر میره
خیال میکنن دلشون تنگ شده !

مطالب مرتبط:

اس ام اس تیکه دار جدید بهمن ماه/اس ام اس طعنه دار جدید بهمن ماه/اس ام اس تیکه دار کوبنده جدید/اس ام اس جدید تیکه دار دی/اس ام اس تیکه دار جدید آذر ماه/اس ام اس نیش دار و تیکه دار جدید/اس ام اس تیکه دار آذر 92/اس ام اس تیکه دار جدید آذر/اس ام اس جدید تیکه دار/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس جدید تیکه دار/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس خیانت و نامردی/اس ام اس جدید تیکه دار خرداد ماه 91/اس ام اس تیکه دار/اس ام اس تیکه دار(جدید)/اس ام اس جدید تیکه دار
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد