اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس تیکه دار و کوبنده اسفند92

   

لاک غلط گیر را برمی دارم و “تو” را از تمام خاطراتم پاک می کنم
“تــــــــــــو” غلط اضافیِ زندگیم بودی …
.
.
.
آنقدر خوب هستم که ببخشمت … اما …
آنقدر احمق نیستم که دوباره به تو اعتماد کنم !
.
.
.
از همه جا بوی مهر میاد
از تو هنوزم بوی بی مهری !
.
.
.
من خیلی “با احساسم”
ولی یادت نره تنفرم یه حسه … !
.
.
.
می بینی ؟
بی تو ایستاده ام روی پاهای خودم و دارم تو را نگاه می کنم
که حتی روی حرف های خودت هم نمی توانستی بایستی


.
اس ام اس | پیامک | اس ام اس تیکه دار | اسمس | اس ام اس جدید
.
هیسسسسسسسس …
کمی آرامترتنها باش و بی صداتر بشکن
آهسته تر سراغش را بگیر !
ممکن است بیدارشود وجدان نداشته اش !
.
.
.
دل من تنها بود
دل تو اما نه
آفرین بر دل پر مشغله ات
کز سر لطف با دلم بازی کرد
.
.
.
عزیزم
شما روی پاهات نمی تونی وایسی چه برسه به حرفات
.
.
.
دل شما کاروانسرا نیست
نگذارید دیگران وسط دل شما
خستگی رابطه های قبلیشان را در کنند
.
.
.
شاید بهم بگى مغرور یا بی احساس
ولى من عادت ندارم به چیزاى عمومى حس خاصى داشته باشم
.
اس ام اس | پیامک | اس ام اس تیکه دار | اسمس | اس ام اس جدید
.
وقتی تن کسی رو زخمی کنی
دیگه بعدش نوازش کردنش فقط دردشو بیشتر می کنه
.
.
.
من دلم گرم تو بود
تو سرت گرم دلم
.
.
.
سرد خواهد شد روزهایت بی آغوش من
بر تن کن دروغ هایی را که بافتی
.
.
.
باید قاب بگیرم حرفهایت را
همه “عکس” شدند !
.
.
.
یه خط داشت اما هفت خط بود
به همین سادگی …
.
.
.
دنیا رو می بینی ؟
حرف حرف میاره ، پول پول میاره ، خواب خواب میاره …
ولی محبت خیانت میاره !
.
اس ام اس | پیامک | اس ام اس تیکه دار | اسمس | اس ام اس جدید
.
اینی که من دارم می کشم ، درد بی تو بودن نیست …
تاوان با تو بودنه !
.
.
.
مشترکم بودی که در دسترس نبودی !
خاموشت کردم تا ابد …
.
.
.
گاهی به بعضیا باید بگی عزیزم اگه برام بزرگ شده بودی
فقط به خاطر خطای دیدم بود
.
.
.
هدف از آفرینش بعضی ها فقط اینه که
با بودنشون به ما ثابت میکنن که تنهایی چه نعمت بزرگیه !
.
.
.
ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﻦ ﻧﻤﯿﮕﻢ ﺗﻮ ﻋﻮﺿﯽ ﻫﺴﺘﯽ
ﻭﻟﯽ ﺷﮏ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺍﮔﻪ ﻗﻠﺐ ﺁﺩﻣﺎ ﻫﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻬﺶ ﭘﺴﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺖ
ﻣﺎﻝ ﺗﻮ ﯾﺎ ۱۲۳۴ ﺑﻮﺩ ﯾﺎ ۴ﺗﺎ صفر !
.
.
.
به آدم ها تکیه نزن
آدم ها هم مثلِ دیوار با زلزله ی نگاه دیگری پشتت را خالی می کنند
.
.
.
اون که از من گذشت ، واسه من درگذشت
پس روحش شاد و یادش فراموش !.

اس ام اس | پیامک | اس ام اس تیکه دار | اسمس | اس ام اس جدید
.
نه !
چشمانم شور نبود
اگر که آخر کارمان ندامت شد ، دست هایم بی نمک بود !

مطالب مرتبط:

اس ام اس جدید تیکه دار اسفند ماه92/اسمس تیکه دار جدید اسفند ماه/اس ام اس تیکه دار جدید بهمن ماه/اس ام اس طعنه دار جدید بهمن ماه/اس ام اس تیکه دار کوبنده جدید/اس ام اس جدید تیکه دار دی/اس ام اس تیکه دار جدید آذر ماه/اس ام اس نیش دار و تیکه دار جدید/اس ام اس تیکه دار آذر 92/اس ام اس تیکه دار جدید آذر/اس ام اس جدید تیکه دار/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس جدید تیکه دار/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس تیکه دار جدید/اس ام اس خیانت و نامردی/اس ام اس جدید تیکه دار خرداد ماه 91/اس ام اس تیکه دار/اس ام اس تیکه دار(جدید)/اس ام اس جدید تیکه دار
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد