اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید دلتنگی و بی قراری

   

از این میعادگاه تکراری خسته ام …
بیا اینبار جای دیگری قرار بگذاریم ، برای با هم بودن !
جایی جز “خیالم”


دیگر حالی نمی ماند وقتی گذشته ات با آینده تبانی کرده باشد …
مسیج زیبا بیقراریصفحه های تقویم مرا یاد گذر زمان می اندازند !
نمیدانم ، پس کی زندگی شروع می شود . . ؟

اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس ها | اسمس | اس ام اس جدید

دیگر نمی نویسمت …!
هرکس به چشمــهایم نگاه کند !
تو را خواهد خواند



می نویسم از تو ای زیبای من
می سرایم از تو ای رویای من
ای نگاهت سبزتر از سبزه زار
می نویسم بی قرارم بی قرار



من را زیر خاکستر جا گـــــذاشتـــــــی!
آهـــــــایـــــــــــــ
با توام
تـو یادتـــــ نـــرود!
من به خاطرتــــــــو آتـــــــش گـــرفته ام






من به تو نگاه میکردم
و تو به ساعت…
تو قرار داشتی و من بی قراری


به اندازه ی چشمان
کفتربازی که کفترش بر بام دیگری نشسته
بیقرارتم !

اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس ها | اسمس | اس ام اس جدید


بیراهه هم برای خودش راهیست
وقتی من را به تو برساند
و حوصله چه زود بی طاقت می شود
در ادامه ی راهی که به تو ختم نمی شود



یه نفر یه جایی تنها روز و شب از تو میگه از تو میخونه
واسه تو می نویسه اما تو نیستی تو نمیشنوی
و نمیدونه چی میشه و همش ای کاش و ای کاش …
خسته شده خدایا …
فقط تو میتونی به دادش برسی
بیا و بمون کنارم واسه همیشه… نگو نمیشه …



بی تو حتی باران هم بوی تشنگی می دهد
گاهی لال می شود آدم حرف دارد ؛ ولی کلمه ندارد
اس ام اس های بی قراری و دلتنگی
آهای ایوب کجایی ؟ تا برایت از صبر بگویم


چه معنى دارد زندگی وقتى که هیچ اتفاقى
من و تو را سر راه هم قرار نمى دهد !


معجزه‌ها با باد رفته‌اند و چشمانی که چشم مرا گرفت
همیشه در حاشیه‌ی آینه جا ماند و پشت پنجره چقدر نیامد آن‌که قرار بود


ذهنم فلج میشود وقتی میخوانمت
و تو نمیگویی جانم ؟

اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس ها | اسمس | اس ام اس جدید

دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست
اگر برف بیاد هست ، اگر برف نیاید نیست
مثل دنیای من ، اگر تو باشی هستم ، اگر نباشی



راه میروم و شهر زیر پاهایم تمام میشود
تو هیچ کجا نیستی


روحم میخواهد برود یک گوشه بنشیند ،
پشتش را بکند به دنیا ،
پاهایش را بغل کند و بلند بگوید :
من دیگر بازی نمیکنم . . .


سخت است در خوش گذرانی هایت هم افکارت آزارت دهند،
و طعم زهر مار به خود بگیرد لحظات شادت . . .
پناهگاه من آغوش گرم توست ، که پر است از نداشته هاى زندگیم …


حکایت مخاطب خاص و ما حکایت برکه است و ماه ، دور از هم و در دل هم !


عهد کن یارم بمانی تا قیامت ، ای رها
اولین و آخرین عشقم بمانی ، با وفا
کلبه ای با هم بسازیم با ستونی استوار
گر کنارم تو نباشی بیقرارم ، بیقرار

اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس ها | اسمس | اس ام اس جدید

بغض هایم را به آسمان سپرده ام
خدا به خیر کند باران امشب را



هیچ دلی بی بهانه نمیتپد
نمیدانم بهانه ها دلگیرند یا دلها بهانه گیر



گفتم دل و جان بر سر کارت کردم هر چیز که داشتم نثارت کردم
گفتا تو که باشی که کنی یا نکنی!
این من بودم که بی‌قرارت کردم



باران من ، روزی باریدی بر تن خسته من ، قلب من شد عاشق تو!
همیشه چشم به راهت مینشستم
این شده بود کار هر روز من که حتی قبل از آمدنت
در زیر باران بی قراری خیس میشدم

مطالب مرتبط:

اس ام اس دلتنگی جدید بهمن 92/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس جدید دلتنگی دی/اس ام اس دلتنگی جدید دی 92/اس ام اس دلتنگی غمگین دی ماه/اس ام اس دلتنگی جدید عاشقانه/اس ام اس دلتنگی جدید دیماه 92/اس ام اس دلتنگی و آرزوی مرگ/اس ام اس دلتنگی آذر 92/اس ام اس دلتنگی جدید آذر 92/اس ام اس جدید دلتنگی آذر ۹۱/اس ام اس دلتنگی جدید/اس ام اس دلتنگی/
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد