اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس غمگین بغض کردن جدید

 

بغض بزرگترین اعتراضه
اما اگه بشکنه دیگه اعتراض نیست، یه التماسه…
#
#
#
#
بگذار بگویم عزیزم
بغض که می کنی نازنین
گریه ام می گیرد
خنده ات که بگیرد
حالم از همیشه بهتر است
می بینی زندگی ام را !!!؟
به دلت بند است
بند دلم
دوستت دارم ….
#
#
#
#
کاش میشد نوشت
تموم حرفهایی که بغض شدند
و بر گونه جاری نشدند…
#
#
#
#
خنده هایم با بغض و حرفهایم با مکث همراه شده اند
تنم را نمیدانم
روحم سخت گریان است!!
#
#
#
#
برایم از بازار یک بغض خوب بخر
این بغضی که من دارم؛
هر روز می شکند!
می شکند،امیر اف بی آنکه قطره ای از چشمانم بریزد
روزی دو صد بار نابود می شوم با این بغض!


#
#
#
#
کاش میشد نوشت
تمام حرفهایی را که بغض شدند
ولی بر گونه جاری نشدند
کاش میشد …
#
#
#
#
آنقدر بغض هایم را فرو دادم و خندیدم که خدا هم باورش شد که چیزی نیست
#
#
#
#

چه کسی گفته که من تنهایم ؟
من ، سکوت ، خاطرات ، بغض و اشک همیشه با همیم
بگذار تنهایی ها از حسودی بمیرد…
#
#
#
#
بسته راه نفسم بغض و دلم شعله ور است
چون یتیمی که به او فحش پدر داده کسی!!
#
#
#
#
هی بغض لعنتی
بیا بیرون
دیگر صدای هق هقت کسی را بیدار نمیکند
نمی بینی؟
تنهایم …
#
#
#
#
باران که میبارد دلم برایت تنگ شدید میشود
راه میوفتم بدون چتر
من بغض میکنم آسمان گریه!!
#
#
#
#
من یه دخترم
وقتی دلم میگیره
بشقابها را نمیشکنم
شیشه ها را نمیشکنم
غرورم را نمیشکنم
دل کسی را نمیشکنم
زورم به تنها چیزی که میرسد این بغض لعنتی است!!
#
#
#
#
آنچنان سوزانم!
که نگاهم
هر احساسی را به آتش می کشد!
آنچنان محزون ، آنچنان غمگین
که صدایم
بغض سنگ را می شکند…
#
#
#
#
امروز نبودی، اما خیلی چیزها بود
من بودم
باران بود
چتر بود
بغض بود
همراه همیشگی ام هم بود
جای خالیت را میگویم!!
#
#
#
#
دلت که آرام نباشد
خنده ها و مسخره بازیهایت که هیچ
بیخیالیهایت هم دردی دوا نمیکنند!
کافیست بهانه اش جور شود
بغض امان نمیدهد…
#
#
#
#
وقتی که شکست بغض تنهایی من, وابستگی ام را به تو باور کردم ………..
#
#
#
#
همیشه دقیقآ وقتی پر از حرف هستی
وقتی بغض میکنی
وقتی دآغونی
وقتی دلت شکسته
دقیقا همین وقتا
انقدر حرف داری که فقط میتونی بگی!!!
#
#
#
#
شب ها زیر دوش آب سرد رها می کنم بغض زخم هایم را در حالی که همه می گویند :
خوش به حالش ، چه زود فراموش کرد…
#
#
#
#
تو رفتی!!
و اینها می مانند تا ابد
یک آه!
یک بغض لعنتی
و یک سوال بی جواب
آیا هنوز هم گاهی دلت برایم تنگ می شود؟؟؟؟؟
#
#
#
#
بغض یعنی:
صدای اذان
خونه سوت و کور!!
خاطره های پرهیاهو!
و سفره ای خالی از حضور پدر و مادر
بعضی چیزا فقط یه بار تکرار میشن؛ قدرشو بدونیم…
#
#
#
#
با خودم می گم مهم نیست
اما
بغض تو گلوم و لرزش لبام میگه بیش از حد مهمه چرا چرت میگی…

مطالب مرتبط:

اس ام اس غمگین فروردین ماه93/اس ام اس غمناک جدید فروردین 93/اس ام اس فاز غمگین جدید اسفند ماه/اس ام اس خسته و غمگین جدید/اس ام اس غمگین جدید اسفند 92/اس ام اس جدید غمگین اسفند ماه/اس ام اس غمگین و سوزناک جدید بهمن ماه/اس ام اس جدید غمگین بهمن 92/اس ام اس غمگین دی ماه 92/اس ام اس جدید غمگین دی 92/اس ام اس غمگین جدید دیماه/اس ام اس غمگین جدید/اس ام اس جدید غمگین فاز بالا /پیامک جدید غمگین/اس ام اس غمگین آذر ماه 92/اس ام اس جدید غمگین آذر ماه/اس ام اس جدید غمگین/اس ام اس غمگین و عاشقانه جدید/اس ام اس غمگین جدید/اس ام اس غمگین/اس ام اس غمگینی جدید/اس ام اس غمگین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد