اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

پیامک جدید غمگین

 

 مال کسی باش که حتی ساده ترین لباس تنت باشد !
تو را به همه دنیا نشان دهد و بگوید :
این همه دنیای من است . . .
عشقت نه سرسری است که از سر به در شود
مهرت نه عارضی است که جای دگر شود
عشق تو در وجودم و مهر تو در دلم
با شیر اندرون شد و با جان به در شود !
.
.
.
گلم باشی
خار میشمو میرم تو دست هرکی بخواد بهت دست بزنه !
.
.
.
اینقدر تو زندون قلبت شلوغ میکنم ، اینقدر زندونی ها رو اذیت میکنم که منو بفرستی تو انفرادی قلبت !
.
.
.
نگاهت را گره بزن
به هر لحظه من
حس امنیت می گیرم
وقتی تو
درگیر منی
.
.
.
برای لب هایت لبی دارم
برای چشمهایت چشمی
برای دستهایت دستی
اما برای دلت ، دلی دارم که خانه ات می شود ، برای همیشه . . .


.
.
.
عشق یعنی :
وقتی نیستش به یادشی و می خوای باهاش باشی
وقتی باهاشی همش می خوای نگاش کنی
وقتی نگاش میکنی دوست داری از ته قلب شاد باشه
و وقتی داری نگاش میکنی و میفهمی از ته قلب خوشحاله عاشق تر شی . . .
.
.
.
هرکه فرهاد شود در ره عشق / همه کس در نظرش شیرین است
تهمت کفر به عاشق نزنید / عاشقی پاکترین آیین است
.
.
.
فقط یک بار می توان در طول عمر عاشق شد . . .
دفعه ی دوم دیگه خبری از . . .
جنس اصل نیست . . . !
.
.
.
نه روز ، نه شب
تنها شمارش نفس های ” تـــو ” ، عمر من است . . .
.
.
.
باید از بهترین دوست ترسید…
چون هیچ کس روح تو را آنقدر عریان ندیده
که جای دقیق زخم ها را بداند !
.
.
.
به یک جایی از زندگی که رسیدی میفهمی رنج را نباید امتداد داد
باید مثل یک چاقو که چیزها را می برد و از میانشان می گذرد
از بعضی آدم ها بگذری و برای همیشه تمامشان کنی . . .
.
.
.
نبودنت عامل اصلی سرطان
و برای سلامتی زیان آور است !
.
.
.
تمام شهر تویی
وقتی دستهایت را در دست میگیرم
و انگشتانت ، خیابانهای درازی میشوند برای قدم زدن . . .
.
.
.
یه مرد ایدآل در جواب ” دوست دارم ” نمیگه منم همینطور ؛ میگه ” عاشقتم ”
.
.
.
ﻋﺸــﻖ ” ﯾﻌﻨﯽ . . .
حـــــتی اگه . . .
ﺑﺪﻭﻧﯽ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩﺕ !
بدونی نمیشه !
ﺍﻣﺎ ﻧﺘﻮﻧﯽ ﺗﺮﮐﺶ ﮐﻨﯽ !
ﻧﻪ ﺧﻮﺩﺷﻮ . . .
ﻧﻪ ﻓﮑﺮﺷﻮ . . .
.
.
.
سر و ته این حرفها را که بزنم
باز هم
تویی که در سرم
ته حرفها را میزنی
.
.
.
ﺗﻨﻬﺎ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻣﻨﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﻋﮑﺎﺱ ﺑﻮﺩ
ﮐﻪ ﺍﻭﻧﻢ ﭘﻮﻟﺶ ﺭﻭ ﮔﺮﻓﺖ ﺭﻓـت
.
.
.
من و تو
جمعه و شنبه بودیم!
هر چه قدر من به تو نزدیک بودم
تو از من دور بودی…
.
.
.
روزم با تو آغاز می شود ، شبم بی تو تمام نمی شود !
چه کنم ؟
.
.
.
گرمایی بوده ام همیشه اما بین خودمان بماند
سرمایی میشوم وقتی پای آغوش تو در میان باشد . . .
.
.
.
“تو” تنها یکیست آن هم تویی
من دیگران را “شما” خطاب می کنم . . . 

مطالب مرتبط:

اس ام اس غمگین آذر ماه 92/اس ام اس جدید غمگین آذر ماه/اس ام اس جدید غمگین/اس ام اس غمگین و عاشقانه جدید/اس ام اس غمگین جدید/اس ام اس غمگین/اس ام اس غمگینی جدید/اس ام اس غمگین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد