اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید غمگین دی 92

  
به خدا گفته ام زحمت نکشد ؛ نه نیازی به زلزله هست نه نیازی به سونامی …
همین که تو نیستی ، همین که تو نمی خندی بلاهای بزرگی هستند که جهانم را با خاک یکی کرده اند !
.
.
.
هیچگاه فکر نمی کردم فاصله بینمان آنقدر زیاد شود که تو بی خیال زندگی کنی و من با خیالت بیخیال زندگی شوم !
.
.
.
ﺩﻝ ﺍﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮ ، ﻫﻮﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﮐﻤﯽ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ
ﺩﻝ ﺍﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮ و ﯾﺎﺩﺵ ﺭﻓﺘﻪ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﯼ !
.
.
.
گاهی وقتها تو زندگی میرسی به یه جایی که بن بست نیست اما دیگه مقصد نداری !
.
.
.
لبخندم خیط میشود وقتی ساعتها به یادت روی لبانم می نشیند اما ناگهان به یاد می آورم تو دیگر نیستی …
.
.
.
خدایا ببخش که امانت دار خوبی نبودم …
دلی که داده بودی شکست !


.
.
.
گاهی دلم می خواهد دمپایی هایم را جا به جا بپوشم تا ببینم هنوز کسی حواسش به من هست یا نه !
.
.
.
ﺍﺯ ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ، ﺗﻮﯼ ﻫﯿﺠﺎﻥ ﺍﻧﮕﯿﺰﺗﺮﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎ ﻫﻢ ﻓﻘﻂ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ !
.
.
.
عاشقت شدم ، بازی ام دادی آن هم از نوع قایم باشکش و من چه کودکانه به بازی ادامه دادم
نمیدانستم قرار است دیگر پیدا نشوی !
.
.
.
دنیای عجیبی است
تو همه چیز من باشی ولی نباشی !
.
.
.
ای کاش کوه به کوه میرسید ولی آدم به آدم نه …
دیدن بعضی آدما ، داغ دلتو تازه میکنه !
.
.
.
نمیتوانم فراموشت کنم فقط با خود سخت میجنگم که دیگر به یاد نیارمت !
.
.
.
هر حادثه ای که حادثه نیست !
حادثه یعنی آمدن تــو …
.
.
.
همبازی قدیم ؛ چشم نگذار …
آنقدر از تو دورم که با شمردن همه اعداد هم پیدایم نمی کنی !
.
.
.
یادمان باشد با هم بودن دلیلی برای با هم ماندن نیست
رسیدن رفتن میخواهد اما آخر همه رفتن ها رسیدن نیست
یادمان باشد رفتنی میرود چه یک کاسه آب بریزیم پشت سرش ، چه هزاران قطره اشک …
.
.
.
برگرد ، من نگذاشتم روی صندلی تــــــــو هیچکس بنشیند حتی غــــــبار …
.
.
.
می گویند با چشمان بسته نمی شود دید
آری می شود ، من هر شب به امید دیدن تو چشمانم را میبندم …
.
.
.
باهام بودی ولی همیشه میدونستم موندنی نبودی
ترس از نبودنت همه ی لحظه های قشنگ بودنت رو برام نابود میکرد
من با بودنت نابود بودم چه برسه به نبودت !!!
.
.
.
زنگ میزنم از طرفت به خودم !
حرف میزنم به جایت با خودم !
راستی صدایت چه قدر شبیه هق هقم شده است ؟!!!
.
.
.
تقریبا همه را متقاعد کرده بودم که دیگر دوستت ندارم ، فقط مانده بودم خودم را چطور قانع کنم ؟!!
.
.
.
همه چیز زود شروع شد
عاشقی ، دلتنگی ، رفتن تو …
اما نمیدانم چرا تمام نمیشود ، عشق تو در من ؟؟ 

مطالب مرتبط:

اس ام اس غمگین جدید دیماه/اس ام اس غمگین جدید/اس ام اس جدید غمگین فاز بالا /پیامک جدید غمگین/اس ام اس غمگین آذر ماه 92/اس ام اس جدید غمگین آذر ماه/اس ام اس جدید غمگین/اس ام اس غمگین و عاشقانه جدید/اس ام اس غمگین جدید/اس ام اس غمگین/اس ام اس غمگینی جدید/اس ام اس غمگین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد