اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس غمگین فروردین ماه93

  

تو راحت فراموش می کنی
باز دل می بری ، باز دل می بازی
و من به خط کشیدن روی دیوارها ادامه می دهم !



فرو می ریزد عاقبت
سقف خانه ای
که جای خالی ات ستون های آن باشد !


• 


اگر خبری از من نشد نگران نشو
یک فاتحه بخوان !!!



از روزی که تصمیم به رفتن گرفته ای
بلاتکلیفی بین ما موج میزند
مثلا همین دل من
نمیداند با تو بیاید ؟ یا پیش من بماند ؟؟؟



پشت این عکس نمی تواند دیوار باشد
من پشت این عکس با تو قدم زده ام !



اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید

دیروز دستش تو دستت بود
امروز بغضش تو گلوت



گاهی اوقات حسرتِ تکرارِ یک لحظه
دیوانه کننده ترین حس دنیاست



تداعی نشو اینقدر در این همه خیابان
در این همه آدم !



یکی بود ، یکی نبود
من موندم و اون نموند
من دیدم و اون ندید
من خواستم و اون نخواست
من التماس کردم و اون نشنید
من هستم و اون رفته !
من خستم و اون



چه جمله ی غریبی است “فراموشت می کنم”
وقتی تا آخر عمرت با یاد او زندگی می کنی !



روزها بی تو می گذرند
و شب ها با تو نمی گذرند
تمام درد من این است !

اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید

روزچون تیر و کمان اگرچه نزدیک
ولی پیوستن ما نهایتش فاصله بود !
من کاناپه ای پوسیده در باران
تو سربازی دورافتاده با گلوله ای در پهلو
چقدر دیر همدیگر را پیدا کردیم !



خدایا حالم خوب نیست
یک مسکن قوی می خواهم بدون تجویز روزگار هم
“مرگ” میدهی ؟؟؟



روزهایم با یاد تو
و شب هایم با خواب تو سر میشوند !



پای رفته را میتوان برگرداند اما دل رفته را هرگز !



ﮐﺎﺵ ﻣﯽﺷﺪ ﺁﺩﻡ ﮔﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﯼ ﻧﯿﺎﺯ ﺑﻤﯿﺮﺩ
و ﺑﻌﺪ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﻮﺩ ﺁﻫﺴﺘﻪ ﺁﻫﺴﺘﻪ ﺧﺎﮐﻬﺎﯾﺶ ﺭﺍ ﺑﺘﮑﺎﻧﺪ
و ﮔﺮﺩﻫﺎﯾﺶ ﺑﻤﺎﻧﺪ
ﺍﮔﺮ ﺩﻟﺶ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺑﺮﮔﺮﺩﺩ ﺑﻪ زندگی
ﺩﻟﺶ ﻧﺨﻮﺍﺳﺖ ﺑﺨﻮﺍﺑﺪ ﺗﺎ ﺍﺑﺪ

اس ام اس | پیامک | اس ام اس عاشقانه | اسمس | اس ام اس جدید

هیچ اتفاقی نیفتاده
ستون حوادث هنوز خالیست
زنده ام بی تو ! باورت میشود ؟؟؟

مطالب مرتبط:

اس ام اس غمناک جدید فروردین 93/اس ام اس فاز غمگین جدید اسفند ماه/اس ام اس خسته و غمگین جدید/اس ام اس غمگین جدید اسفند 92/اس ام اس جدید غمگین اسفند ماه/اس ام اس غمگین و سوزناک جدید بهمن ماه/اس ام اس جدید غمگین بهمن 92/اس ام اس غمگین دی ماه 92/اس ام اس جدید غمگین دی 92/اس ام اس غمگین جدید دیماه/اس ام اس غمگین جدید/اس ام اس جدید غمگین فاز بالا /پیامک جدید غمگین/اس ام اس غمگین آذر ماه 92/اس ام اس جدید غمگین آذر ماه/اس ام اس جدید غمگین/اس ام اس غمگین و عاشقانه جدید/اس ام اس غمگین جدید/اس ام اس غمگین/اس ام اس غمگینی جدید/اس ام اس غمگین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد