اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس غمگینی جدید

 

من حرف دلم را می‏نویسم، تو حرف دلت را بخوان..
من برای عشق می‏نویسم، تو برای معشوقه‏ات بخوان.

.
.

آنکه می گفت منم بهر تو غمخوارترین / چه دل آزارترین شد ، چه دل آزارترین.

.
.

می نویسم خاطرات با اشک و آه / در شبی تاریک و غمگین و سیاه
می نویسم خاطرات از روی درد/ تا بدانی دوریت با من چه کرد

.
.

بسترم صدف خالی یک تنهاییست و تو چون مروارید گردن آویز کسان دگری…

 

.
.
.

درد را از هر طرف نوشتم درد بود، دورى تو از درد هم بدتر بود

.
.
.

.۲۰ سال ۲۰ روز ۲۰  شاخه گل برای تو که بیستی افسوس که پیشم نیستتی

.
.
.

نمیدانم گنجشک ها که شبیه هم هستند ، چه طور همدیگر و میشناسن.
و نمیدانم چند نفر شبیه من هستند که تو دیگر مرا نمیشناسی .

.
.
.

شب بود ، شمع بود ، من بودم و غم!
شب رفت،شمع سوخت ، من ماندم و غم!!!

.
.
.

غربت را نباید در الفبای شهر غریب جست.
همین که عزیزت نگاهش را به دیگری فروخت ، تو غریبی.

.
.
.

ای کاش آشنائیها نبود یا به دنبالش جدائی ها نبود
یا مرا با او نمی کردی آشنا یا مرا از او نمی کردی جدا.

.
.
.

دلم با عشق تو عاشق ترین شد.
تمام لحظه هایم بهترین شد
ولی بی مهریت کار دلم ساخت
دل تنهای من تنها ترین شد

.
.
.

کافیه از تو قلبت این کینه رو بندازی دور
اونوقت دیگه مال همیم، چش حسودامون کور
چرا میگی خوشبختی دنبال دیگرونه
چرا راه دور بریم، عشق کنارمونه

.
.
.

اون که عاشقانه خندید ، خنده های منو دزدید
زیر چشمه مهربونی خواب یک توطئه میدید.

.
.
.

ای غصه مرا دار زدی خسته نباشی / آتش به شب تار زدی خسته نباشی
ای غصه دمت گرم که در لحظه ی شادی / با رگ رگ من تار زدی خسته نباشی . . ..

.
.
.

خواب ناز بودم شبی،دیدیم کسی در میزند
در را گشودم روی او،دیدم غم است در می زند
ای دوستان بی وفا از غم بیاموزید وفا.
غم با آن همه بیگانگی،هر شب به من سر می زند

.
.
.

بی وفایی کن وفایت میکنند ،  با وفا باشی خیانت میکنند.
مهربانی گر چه آیینه ی خوشیست ، مهربان باشی رهایت میکنن

.
.
.

دوای درد غم خنده باشد ، خوشا آنکه ز غم دل کنده باشد.
غم دنیا نخور ای یار دیرین ، که هر کس غم خورد ، بازنده باشد...

.
.
.

بازی روزگار را نمی فهمم ! من تو را دوست دارم تو دیگری را. دیگری مرا
و همه ی ما تنهاییم....

.
.
.

دلم از عشق سهم کمی داشت ./ برایم با تو بودن عالمی داشت... 


.
.
.

میدونی مترسک به کلاغ چی گفت؟
گفت هر چقدر دوست داری نوکم بزن اما تنهام نزار...

.
.
.

از تو آینه ساخته بودم
به چه سادگی شکستی
توی کارت مونده بودم
اما ثابت کردی پستی

.
.
.

ذره ذره جان دادم و جانان ندیدم
قطره قطره اشک ریختم و مژگان ندیدم
کجا باشد دلداران راه عشق
دراین بازار نامردی جز غم ندیدم

.
.
.

همه جا سردو سیاه ، رو لبام ناله و آه
سر من بی سایبون ، نگهم مونده به راه
من غمگین و سرد و تو دلم یه گوله درد
نه بهاری نه گلی ، پاییزِم پاییز زرد 

 

برچسب ها: 

 اس ام اس غمگین 

اس ام اس دلشکسته

نظرات 1 + ارسال نظر
ahmad پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 14:30 http://www.88pix1.rozblog.com

با سلام به شما مدیر وبلاگ لینک باکس افزایش بازدید افتتاه شد هر روز سه لینک سه لینک میتوانید ارسال کنید و افزایش بازدید چشمگیر وبلاگتونو ببینید فزصت را از دست ندهید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد