اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید غمگین

  
به تو که فکر میکنم
بغض می آید
اشک می آید
دلتنگی می آید
به تو که فکر می کنم مهمانی عجیبی به راه می افتد !

.

.

.

خواستم هر چیزی را که بوی تو میداد بسوزانم ولی افسوس جانم آتش گرفته …


.

.

.

کودکی به آسمان بارانی می نگریست میگفت : خدایا گریه نکن یروز میاد ” ما آدمای خوبی میشیم”

.

.

.

اشک های گستاخ !!! گونه های من جای لیز خوردن نیستند ، آرامش صورتم را برهم نزنید !


.

.

.

تنها یک حرف مرا آزار میدهد ، حتی یک کلمه هم نمیشود
تنها یک حرف مرا هر روز غمگین تر میکند …
همان یک “ن” که در ابتدای “بودنت” نشسته است !

.

.

.

گاهی یه جوری میشکننت که وقتی تیکه هاتو به هم میچسبونی یه آدم دیگه میشی !

.

.

.

حرفت که می شود با خنده می گویم : یادش بخیر ، فراموشش کردم …
اما نمی دانند هنوز هم کسی اشتباه تماس می گیرد سست میشوم که نکند تو باشی !


.

.

.

چقدر دلم تمام شدن می خواهد
از آن تمام شدن هایی که بشود نقطه سرِخط و آنگاه دیکته تمام شود و من دیگر آغاز نشوم !


.

.

.

بینِ مرگ و زندگی جاییست که من سالهاست به آن پناه برده ام ! ســـــکـــــوت …

.

.

.

هوا اینجا کمی دلگیر است ، آنجا را نمی دانم
اینجا ترس فراموش کردنت مثل خره تمام جانم را پر میکند ، آنجا را نمیدانم
اینجا جای خالیت به وسعت یک جهان است ، آنجا را نمیدانم
ای کاش برای تو هم تفاوت بین “اینجا” و “آنجا” فقط یک “ی” باشد …

.

.

.


تلخ بود فراموش کردن کسی که با او همه چیز شیرین میشد …
دل کندن از او برایم آسان نبود‎ !


.

.

.


ای آدما بدونید : آدم نمیتونه کسی رو که هنوز تو ذهنش تموم نشده رو به زور تمومش کنه …

.

.

.

رف‍ت بی آنکه مرا به خ‍دا بسپارد…
نمی دانم خدا را از یاد برده بود یا مرا…؟

.

.

.

دلم مثل دیواری می مونه که هنوز ایستاده، با آجرهایی که تک تکشون شِکَستَن…

.

.

.

کاش دلیل شب بیداری هایم بودنت بود نه نبودنت…

.

.

.

به دروغهایش عادت داشتم ولی از این می سوختم که برای اثباتش می گفت به جان تو !!!


.

.

.

همه جا هستی :
در نوشته هایم در خیالم در دنیایم
تنها جایی که باید باشی و ندارمت ، کنارم است !

.

.

.

در باران همه تندتر راه می روند !
تنها منم که ایستاده ام و با چشمانم به تو فکر می کنم !

.

.

.

از نفس افتاده اند ! دیگر صدای خش خش شان نمی آید ، برگ ها هم پاییز نبودنت را تاب نیاورده اند ، کاش زودتر تمام شود

.

.

.


وابستگی پیداکردن به کسی که متعلق به تو نیست یعنی مرگ تدریجی…!!!

.

.

.


دنیا ارزش پا کوبیدن به شکمت را نداشت، ببخش مرا مادر…

.

.

.

در زندگی گفتن دو چیز بسیار سخت است :
اولین سلام و آخرین خداحافظی !

.

.

.
انقدر زمین خورده ام که رنگ آسمان را فراموش کرده ام
بوی خاک میدهند تمام ارزوهایم !

.

.

.

شب که میشود ، شروع میشوند ، ای کاش های من …

.

.

.

از ماجرای عشقت رو سفید بیرون آمدند ، موهایم …

.

.

.

فریب خنده هایم را نخور
من سالهاست که در خفا گریه میکنم !

.

.

.

نوشتن از دردها درد داره ! یکی این واژه های لعنتی رو از من بگیره …


.

.

.

دختربچه : دوست دارم … پسربچه : مثل آدم بزرگا ؟ دختربچه : نه !!! راستکی …


.

.

.

دیرامده ای رفیق… دیرامده ای…
تنهایی من سرش شلوغ است امشب !


.

.

.

سهم من از این عشق یک نقطه چین شد…
او رفت واین دل تا ابد تنها ترین شد…

.

.

.


بیا با هم رفت و آمد نکنیم …
مثلا وقتی می آیی ؛ نرو ! 

 

مطالب مرتبط: 

اس ام اس غمگین و عاشقانه جدید/اس ام اس غمگین جدید/اس ام اس غمگین/اس ام اس غمگینی جدید/اس ام اس غمگین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد