اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس غمگین جدید

 

آدم ها می آیند، زندگی می کنند، میمیرند و میروند …
اما فاجعه ی زندگی تو آن هنگام آغاز میشود که آدمی میرود اما نمیمیرد؛
میماند و نبودنش در بودن تو چنان ته نشین میشود
که تو میمیری درحالی که زنده ای …

.

گفتم غم تو دارم چیزی نگفت و بگذشت. حافظ خوشا به حالت یار تو نگذشت و: گفتا غمت سر آید

.

دلم سفر می خواهد …
نه برای رسیدن به جایی …
فقط برایِ رفتن …

.

گاهی آدم احساس می کنه این جمله که «گریه مال مرد نیست» رو یه آدم نامرد گفته تا ما رو از درون ویران کنه …

.

دوای درد مرا هیچ کس نمی فهمد / فقط بگو به طبیبان، دعا کنند مرا

.

مــن می نویسم و
تـــــــــو
نـــــمی خوانی !
امـــــــــــا
مخاطب که تو باشی …
مدیـــــــونم اگر ننــــــــویسم.

.

غریبه بود، آشنا شد …
عادت شد …
عشق شد …
هستی شد …
روزگار شد …
خسته شد …
بی وفا شد …
دور شد …
بیگانه شد …
اما فراموش نشد … 

.

ما کسایی که به فکرمون هستن رو به گریه می اندازیم.
ما گریه می کنیم برای کسایی که به فکرمون نیستن.
و ما به فکر کسایی هستیم که هیچوقت برامون گریه نمی کنن.

.

بچه که بودیم دل درد را به یک زبان می گفتیم، همه می فهمیدند. حالا که بزرگ شدیم، درد دل را به صد زبان می گوییم، اما کسی نمی فهمد …

.

یادم نمی کنی و ز یادم نمی روی … یادت بخیر یار فراموش کار من.

.

مجنون به نصیحت دلم آمده است / بنگر به کجا رسیده دیوانگی ام

.

کی اشکاتُ پاک میکنه شبا که غصه داری ؟

.

می گریم در اشکهایم تو را میبینم اشک هایم را پاک میکنم تا کسی تو را نبیند

.

این روزها برای تنها شدن ، کافیست صادق باشی …

.

من مسئول چیزی هستم که میگم، نه چیزی که تــــــو ازش برداشت میکنی …

نظرات 1 + ارسال نظر
Morrie سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 20:12 http://www.google.com/

Gosh, I wish I would have had that ifnormaiotn earlier!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد