اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید غمگین بهمن 92

   

همبازی قدیم ؛ چشم نگذار …
آنقدر از تو دورم که با شمردن همه اعداد هم پیدایم نمی کنی !



گاهی زندگی یعنی دوست داشتن تو ، بی هیچ امیدی !



زنگ میزنم از طرفت به خودم !
حرف میزنم به جایت با خودم !
راستی صدایت چه قدر شبیه هق هقم شده است ؟



تقریبا همه را متقاعد کرده بودم که دیگر دوستت ندارم
فقط مانده بودم خودم را چطور قانع کنم ؟



همه چیز زود شروع شد
عاشقی ، دلتنگی ، رفتن تو …
اما نمیدانم چرا تمام نمیشود ، عشق تو در من ؟





خدایا چشم های هیچ عاشقی رو واسه رسیدن به عشقش خیس نکن !



خدایا ببخش که امانت دار خوبی نبودم
دلی که داده بودی شکست !



گاهی دلم می خواهد دمپایی هایم را جا به جا بپوشم
تا ببینم هنوز کسی حواسش به من هست یا نه !



می گویند درد را از هر طرف بنویسی درد است
نمی دانند که اگر درد را از طرف تو اگر بنویسند شعر می شود !



سخت است “او” کردن “تو”یی که همه ی “من” بودی !



هیچگاه فکر نمی کردم فاصله بینمان آنقدر زیاد شود
که تو بی خیال زندگی کنی و من با خیالت بیخیال زندگی شوم !



ﺩﻝ ﺍﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮ ، ﻫﻮﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﮐﻤﯽ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ
ﺩﻝ ﺍﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮ و ﯾﺎﺩﺵ ﺭﻓﺘﻪ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﯼ !



گاهی وقتها تو زندگی میرسی به یه جایی
که بن بست نیست اما دیگه مقصد نداری !



لبخندم خیط میشود وقتی ساعتها به یادت روی لبانم می نشیند
اما ناگهان به یاد می آورم تو دیگر نیستی …



ﻣﺜﻞ ﺍﺗﺎﻗﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺗﺎﺭﯾﮑﯽ ﭘﺮ شده ﺑﺎﺷﺪ
ﭘﺮ ﺷﺪﻩ ﺍﻡ ﺍﺯ ﺩﺭﺩ ﺑﯽ ﻫﯿﭻ ﺭﻭﺯﻧﻪ ﺍﯼ !



فقط به نظر میای اما خودت نمیای !



هر حادثه ای که حادثه نیست !
حادثه یعنی آمدن تــو …



نبودنت به جان برگها افتاده است
زمستان بی تقصیر است !



بعد تو دلم همیشه در دست تعمیر است خواهد ماند !



از آن دمی که رفته ای
چه بی رُخت هوا بد است
چه بی ستاره گشته است
همیشه می چکد به من
ز قصه شبانه ام !



ﺍﺯ ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ
ﺗﻮﯼ ﻫﯿﺠﺎﻥ ﺍﻧﮕﯿﺰﺗﺮﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎ ﻫﻢ ﻓﻘﻂ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ !



عاشقت شدم
بازی ام دادی آن هم از نوع قایم باشکش و من چه کودکانه به بازی ادامه دادم
نمیدانستم قرار است دیگر پیدا نشوی !



دنیای عجیبی است
تو همه چیز من باشی ولی نباشی !



تلخی قصه آنجاست که
وقتی دلم “سوخت” دلش “خنک” شد !



ای کاش کوه به کوه میرسید ولی آدم به آدم نه
دیدن بعضی آدما ، داغ دلتو تازه میکنه !

مطالب مرتبط:

اس ام اس غمگین دی ماه 92/اس ام اس جدید غمگین دی 92/اس ام اس غمگین جدید دیماه/اس ام اس غمگین جدید/اس ام اس جدید غمگین فاز بالا /پیامک جدید غمگین/اس ام اس غمگین آذر ماه 92/اس ام اس جدید غمگین آذر ماه/اس ام اس جدید غمگین/اس ام اس غمگین و عاشقانه جدید/اس ام اس غمگین جدید/اس ام اس غمگین/اس ام اس غمگینی جدید/اس ام اس غمگین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد