اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس غمگین جدید دیماه

   

به سلامتی اون روزی که تک تکتون واسم مشکی بپوشید
بیاید سر مزارم غبار سنگ قبرم و کنار بزنید و ببینید نوشته:
زنده بودم کجا بودید؟؟؟
.
.
.
باورم نمیشود…
آنقدر سر گرم زندگیست که به یاد نمی آورد روزی دیوانه ام بود
.
.
.
کاش انقدر مهربان نبودم و حالا که رفتی برایت دعا کنم که خوشبخت شوی!
راستی چه فایده! اگر دعایم اثر داشت نمیرفتی!
.
.
.
هی غریبه!!
روی کسی دست گذاشتی که همه دنیای منه!
بی وجدان، انقدر راحت عزیزم صدایش نکن!!
.
.
.
دلم تنگ شده برای روزایی که:
شبا اس میدادی”مال خودمی” روزا بیست بار اس میدادی” دوست دارم”
ولی قهر میکردیم، قبل از اینکه بخوابی اس میدادی” آشتی نکردیمااااااا”
“هنوز قهری”
دلم تنگ شده…
.
.
.
رفیق…
اگه یه روزی مردم…
دیدی تابوتم رو شونه های مردمه ولی نمیام پایین…
نوکریتو میکنم به دل نگیریا…
ب خدا قول میدم همین یه بار ازت بالاتر باشم…
بعدش دیگه همیشه خاک پاتم…


.
.
.
درد یعنی: امشبم مثل شبای دیگه رو تختت دراز بکشی،
آهنگ بزاری و بازم فکر کنی به حرفاییکه با هم میزدیم…
به اینکه خیلی همراهم بودی…به اینکه حتی یه نگاهش برات یه دنیا ارزش داره…
به اینکه چقدر با هم دعوا کردیم و آشتی کردیم…
به اینکه کلی حرف توی دلت میمونه و نمیتونی بهش بگی… به اینکه…
لعنت به اینکه ها… و مثل همیشه چشمات باید تقاص پس بدن…
.
.
.
چند روزیست سیگارم دلم را میزند؛
میلی ندارم بهش اما…
بی انصافیست آن طور که مرا ترک کردند ترکش کنم
.
.
.
چرا دلت گرفته؟ اوهم آدم است!
اگر دوستت دارم هایت را نشنیده گرفت،غصه نخور! اگر رفت،گریه نکن!
یک روز چشمای یک نفر عاشقش میکند، یکروز معنای کم محلی را میفهمد
یک روز شکستن را درک میکند، آن روز میفهمد آه هایی که کشیدی از ته قلبت بوده
میفهمد شکستن یک آدم تاوان سنگینی دارد…
.
.
.
لعنت به کسی که می دونه به غیر از اون هیچکی تو زندگیت نیست…
به خاطر اون با کسی نمیری…
ولی بازم تنهات میذاره…
.
.
.
خاکی خاکی ام
آنکه دنیایم بود آنچنان زمینم زد که تا آخر عمر باید خودم را بتکانم
.
.
.
من مردونگی رو از عشقم یاد گرفتم…
گفت میرم و برنمیگردم
و مثل یه مرد سر حرفش وایساد
.
.
.
شب هایم می گذرد بدون اینکه دلم هوای آغوشت را داشته باشد
آغوشت ارزانی دیگران، من مهمان پاهای بغل کرده ام هستم!
و این آرامش را حتی با تو عوض نمیکنم
.
.
.
غیرتتــــ کجا رفتــــ
زمانی که معشوقه ات از تجاوز تنهایی درد می کشید
تو بجای آنکه درکش کنی ترکش کردی نامرد !!
.
.
.
دیگه ته مونده‌های سیگارم را دور نمی‌ریزم….. شاید فردا که من نباشم….. از روی همینا بفهمی چقدر دوست داشتم…..!!!!
.
.
.
یکرنگ که باشی، زود چشمشان را میزنی، خسته میشوند از رنگ تکراریت، این روزها دوره ی رنگین کمان هاست
.
.
.
می کوشم غمهایم را غرق کنم ، اما بی شرف ها یاد گرفته اند ، شنا کنند!
.
.
.
برای قرصهایم لالایی می خوانم تا به خواب روند و فراموش نکنند که، خواب آورند نه یاد آور
.
.
.
ﻣــــﺮﺩﻡ ﺍﯾــــﻦ ﺷـــﻬﺮ ﭼﻘـــﺪﺭ ﺧﻮﺑﻨـــﺪ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﻦ ﻛـــﻔﺶ ﻧـــﺪﺍﺭﯼ ﺑﺮﺍﯾـــــﺖ ﭘﺎﭘــــﻮﺵ ﺩﺭﺳـــﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ
.
.
.
خوب هم که باشی ، از بس بَدی دیده اند خوبیهایت را باور نمیکنند. نفرین به شهری که در آن غریبه ها آشناترند
.
.
.
رسم زمانه است اگر نرم باشی تو را له میکنند اگر خشک باشی تو را میشکنند . . .
.
.
.
قبر منو خیلی بزرگ بسازین….چون یی دنیا آرزو با خودم به گور میبرم
.
.
.
یادتون هست مرحوم حسین پناهی می گفت: خدایا دست بشکنه , پا بشکنه , سر بشکنه اما دل نشکنه ………. الهی دل هیچکس توی این دنیای خاکستری این روزها نشکنه
.
.
.
چه فرقی دارد ، پُشت میله ها باشی ؛ یا در خیابانهای شهر در حال قدم زدن ، وقتی که آرزوهایت ، در حبس باشند
.
.
.
بعضی وقت ها ‌ چنان کیشت می کنند ‌ که سالهای سال مات می مانی
.
.
.
خواستم با یکی درد دل کنم… اول ازش پرسیدم سیگار داری؟… گفت:میخوای بکشی..؟ گفتم:نه ! تو بکش طاقت حرفامو داشته باشی
.
.
.
مهربانی ها و دلجویی هایت به کنار! اما عزیزه من … قلبه شکسته با چسب زخم خوب نمی شود!!!
.
.
.
ســـر ســـری رد شـــو و زنـدگـــی کـــن ، دقــــت ….. “د ق ت ” مــی دهـد ، از مـــا گــفـتـن بود…………!!!!!!!!

مطالب مرتبط:

اس ام اس غمگین جدید/اس ام اس جدید غمگین فاز بالا /پیامک جدید غمگین/اس ام اس غمگین آذر ماه 92/اس ام اس جدید غمگین آذر ماه/اس ام اس جدید غمگین/اس ام اس غمگین و عاشقانه جدید/اس ام اس غمگین جدید/اس ام اس غمگین/اس ام اس غمگینی جدید/اس ام اس غمگین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد