اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس غمگین دی ماه 92

   

سگها با یه دست نوازش تا آخر عمر وفادارِ آدم میمونن ولی بعضی آدم ها دنیایی محبت بهشون می کنی آخرشم دستت رو گاز می گیرن
.
.
.
کاش بعد از همه دلقک بازیهایم… کسی می آمد ماسک را از روی صورتم بر میداشت! میگفت… حالا از دردهایت بگو… من گوش میکنم!
*
.
.
.
یاد گرفتم وقتی از کسی میشنوم بیا دوست معمولی باشیم؛
یعنی بمون توی آب نمک؛
تا هروقت حوصلم سر رفت, بازم باهات سرگرم
بشم….
.
.
.
نگران اشکهایم نباش…!
ازلبخندم بترس که معنایش اشک های فردای توست….!
.
.
.
نعمت آسمان فقط باران نیست؛گاهی خدادوستی رانازل میکندبه»زلالی باران«


.
.
.
گمم نکن.درگوشه ای ازحافظه ات آرام می نشینم…
فقط بگذاربمانم،،
.
.
.
در مقابل تقدیر خداوند همانند کودکی یک ساله باش که وقتی او را به هوا می اندازی، میخندد، چرا که اطمینان دارد او را خواهی گرفت.
.
.
.
قشنگترین حرف پسر به عشقش…عزیزم عشق بعدیم دخترمونه
.
.
.
بهم گفت گورت رو گم کن. و حالا هر روز با چشمانی گریان به دنبال سنگ قبرم میگردد.
.
.
.
به من گفت :خراب…!همان کس که پاکی ام رافروختم به بهای آغوشش
.
.
.
خدایا…
بت بود”بت شکن” فرستادی،من پرازبغضم “بغض شکن” هم داری.
.
.
.
نیمه شب صورت خودرابه خداخواهم کرد-ازخدا خواهش دیدارتوراخواهم کرد-
تاکه جان دارم وازسینه نفس می آید-
به تو و مهرتو ای
دوست وفاخواهم کرد.
.
.
.
رسم دنیا این روزها
اگرکسی گفت دوست دارم
 باید پرسید؛دقیقأ تا ساعت چند؟؟
.
.
.
.
.
.
سر کلاس پای تخته،با یک تیپ شلخته،باخطی بد نوشتم،زندگی بی تو سخته
.
.
.
دل من بهانه دارد غم عاشقانه دارد به ھوای روی ماھت ھمه شب بهانه دارد
.
.
.
تا وقتی بودی توی زندگیم من غم نداشتم
واست تا جایی که تونستم من کم نذاشتم
البته خودم می خواستم اینا منت نیست
ولی با تو بودن واسه ی مَن مِن بعد ریسکه…!
.
.
.
چقدر سخته منطقی فکر کنی وقتی احساساتت داره خفت میکنه….
.
.
.
ببین “تنهایی”کارم را به کجاکشانده،آرزویم شده:کاش برفی ببارد تاآدمی بسازم..
.
.
.
آب طلب نکرده همیشه مراد نیست ..
گاهی نشانه ایست که قربانیت کنند …!!
.
.
.
میترسم از روزی که بدونم داری دروغ میگی. بعد من بهت بگم جون من راست میگی؟ و تو بگی آره
.
.
.
دل را بدنام نکنیـــــــــــــــــم
آنچه بعضی ها در سینه دارند
کاروانسراست ؛
نه دل
.
.
.
زمین قانون عجیبی دارد…
هفت میلیارد آدم
و فقط با یکی از آنها
احساس تنهایی نمی کنی
و خدا نکنه که آن یک نفر
تنهایت بگذارد،
آن وقت حتی با خودت هم
غریبه می شوی…
.
.
.
این روزا اگه سیگار نکشی، باید بشینی یه گوشه واز روزگار بکشی!!!
.
.
.
تقصیر تو نیست، مقصر معلم دستور زبان فارسی بود
به من نگفت که من با هر تویی ما نمیشود
.
.
.
مردی را دیدم به پسر در حال گریه اش میگفت مرد که گریه نمیکند تازه حالا دلیل گریه نکردن مردها را فهمیدم
کاش پدرانمان برای ساکت
کردنمان جمله دیگری میگفتند تا امروز بغض گلویمان را خفه نمیکرد
.
.
.
دیگر تو را آرزو نخواهم کرد، هیچ وقت!
تو را آن لحظه میخواهم ک خودت بیایی “با دلت”… نه با آرزوی من!
.
.
.
گاهی اوقات دلم میخواهدخرمایی بخورم وبرای خودفاتحه ای بفرستم؛شادیش ارزانی کسانی که رفتنم رالحظه شماری میکردند!
.
.
.
گاهی حرف هاوزن ندارند..
ریتم ندارند..
آهنگ ندارند..
اماخوب گوش کن..
درددارند..
.
.
.
هرکس زخمهای دستم رادیدپرسیدچراباخودچنین کردی اماهیچ کس زخمهای بزرگ دلم راندیدتابگویدچراباتوچنین کرد¤
.
.
.
چه حسرتی است عبورازکنار عابرانی که عطرتورامیزنند اماهیچکدام تو نیستی!
.
.
.
جمله “بی تومیمیرم”راهیچ وقت باورنکن …
من بی توهنوززنده ام ،
زنده ای که روزی هزاربارآرزوی مرگ دارد!!
.
.
.
وقتی رفت گفت تو را هم با خود میبرم……. با خوشحالی گفتم کجا……… گفت از یادم………
.
.
.
بعضیا میگن رفیق مثل لیموشیرینه،بعد یه مدت تلخ میشه!
امایکی نیست به این بعضیابگه:لیموشیرین همیشه شیرینه.،تاچاقوبه جیگرش
نزنن تلخ نمیشه!
.
.
.
راز عشق ورزیدن به هر چیزی درک این جمله است…
“شاید از دست برود روزی”

مطالب مرتبط:

اس ام اس جدید غمگین دی 92/اس ام اس غمگین جدید دیماه/اس ام اس غمگین جدید/اس ام اس جدید غمگین فاز بالا /پیامک جدید غمگین/اس ام اس غمگین آذر ماه 92/اس ام اس جدید غمگین آذر ماه/اس ام اس جدید غمگین/اس ام اس غمگین و عاشقانه جدید/اس ام اس غمگین جدید/اس ام اس غمگین/اس ام اس غمگینی جدید/اس ام اس غمگین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد