اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

لطیفه جدید خنده دار

 

 بطری آب تو یخچاله ، من 90 کیلو هستم
فاصله تا یخچال 3 متر با محاسبه انرژی مورد نیاز برای این کار
نتیجه گرفتم من اصلن تشنه ام نیست !



نه که ما مغز نباشیم ها ، نه
ما فقط خسته تر از اونیم که فرار کنیم
باز اگه قِل خوردن مغزها بود ما هم یه مشارکتی میکردیم



امروز تو خونه تنها بودم دیدم داره صدای نی میاد بعد که دقت کردم
دیدم یه عنکبوته گوشه ی سقف واسه تنوع جای اینکه تار بزنه نی میزنه



سفره دلتون از این یه بار مصرف پنجاه متریاست
که پیش همه باز می کنید؟



زن باس موهاشو با جوراب آقاش ببنده
تا همیشه بوی آقاش همراش باشه



ﺗﻮ ﺟﻴﺐ ﺷﻠﻮﺍﺭ ﺑﻌﻀﻴﺎ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪِ ﺣﺎﻣﻠﻪ ﺟﺎ ﻣﻴﺸﻪ ها
اما ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻢ چه حکمتیه که ﺳﻮﺋﻴﭻ ﻣﺎﺷﻴﻦ و ﮔﻮﺷﻲ ﺁﻳﻔﻮﻧﺸﻮﻥ ﺟﺎ ﻧﻤﻴشه!





منم چشام سگ داره
ولی سگش خسته است
میفهمی ؟ خسته


یکی از شکست های عشقی که دخترا در دانشگاه می خورن اینه که
پسر مورد علاقشون خودش جزوه می نویسه



یه روز خوب میاد که
مادران سرزمین من خواهند فهمید که سوپ غذا نیست !



همه یه اسب درون دارن
که خیلی وقتا باعث میشه به دیگران سواری بدی



پسرخالم کلاس چهارمه تو تانگو سه تا دوست اجتماعی داره!
من همسن این بودم ظهرا تلویزیونو از برق میکشىدم سمندون از توش نیاد بیرون بخورتم



خیلی وقته فکرم به این مشغول شده که
همه پرنده ها نر و ماده شون یه اسم داره !
چرا مرغ و خروس دو تا اسم متفاوت دارن؟



آدم بالغ وقتی ناراحته صحبت میکنه با طرف
آدم کودک وقتی ناراحته قهر می کنه
آدم بیشعور هم میره پشت سر طرف حرف میزنه



امروز دختره زنگ زده بود رادیو قسمت ترانه های درخواستی !
بعد از اینکه آهنگ مورد نظرش رو گفت ، آخرش گفت:
لطف کنید صداشم زیاد کنید

اس ام اس مرتبط:

جوک جدید خنده دار آبان ماه 93/جوک خنده دار و طنز جدید عید 93/جوک خنده دار خفن اسفند ماه/جوک خنده دار جدید بهمن 92/جک جدید خنده دار/جوک خنده دار جدید/جوک های جدید با حال/جوک های جدید خنده دار/تا حالا دقت کردین/جوک خنده دار جدید/جوک خنده دار آذر ماه/جوک های جدید و خنده دار/جوک جدید خنده دار/جوک خنده دار جدید/فک و فامیله داریم/جوک جدید فک و فامیله داریم؟/جوک های حیف نون جدید/اس ام اس و جوک خنده دار جدید/جوک فک و فامیله داریم/جوک های خنده دار/جوک های باحال
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد