اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

جوک های باحال

 

 با وجود گرانی سکه! دیگه طلاق ندین بلافاصله بکشین! دیه از مهریه ارزونتره
جک جدید 90
دیالوگی که امروز شاهدش بودم (بین ۲ دختر) :

موبایلت داره زنگ میخوره.
اَه پیداش نمیکنم.
نکنه خونه جا گذاشتیش

جک جدید 90

ر.ش.تیه میره خونه میبینه یکی بالای کمده. میگه: تو کی هستی؟
میگه: من خلبانم اینجا سقوط کردم!
ر.ش.تیه میگه: ریدم تو این ار.ت.ش . دیروز هم دو تا غواص تو حموم بودند!

جک جدید 90

راهنمایی و رانندگی خرم آباد برای چندمین بار اعلام کرد: “شهروندان عزیز برای، آزمون راهنمایی رانندگی لازم نیست ناشتا باشید !! لطفا سوال نفر مایید”

جک جدید 90

بررسی کردند که چرا ل.ر.ها چیزی یاد نمیگیرند دیدند همینکه معلم تخته رو پاک میکنه اونا هم دفترشون رو پاک میکنند

جک جدید 90

پشت چراغ قرمز یه گدایی اومده کنار ماشین …
میگم برو اونور پول ندارم!
میگه ….. نمیگفتی هم از قیافت معلوم بود!

جک جدید 90

زن ل.ر.ه به شوهرش میگه به مناسبت روز زن برام آواز بخون
میگه: یه حلقه طلایی اسمتو روش نوشتم
برو بیار پاکش کنم ریدم تو سرنوشتم

جک جدید 90

بابام بهم گفت پدر سگه کره خر !
دچار بحران شخصیتی شدم
چطور همچین چیزی ممکنه؟

جک جدید 90

به ل.ر.ه میگن با اشکال جمله بساز
میگه خواهرت را بیار ماچ کنم
میگن این که اشکال نداره
میگه پس مادرت را هم بیار

جک جدید 90

آنقدر تو شعرا گفتن و میگن :” ای ساربان ! آهسته ران…”
انگار که شترها با سرعت ۱۸۰ تا می رفتن…..!!!

جک جدید 90

غضنفر به دوست دخترش تلفن میکنه میگه بیا خونمون هیچ کس نیست.دوست دخترش بعد از حمام کردن و کلی آرایش میره دم خونه ترکه میبینه راست گفته هر چی زنگ میزده کسی خونه نبوده

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 12:53

بسیار مزخرف بود.شوخی کردم.باحال بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد