اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

فک و فامیله داریم

 

رفتیم خاکسپاری فامیلمون داداشش خودش انداخته تو قبر که اول منو باید خاک کنید ، باباشون بیلو ور داشته داره خاک میریزه روش میگه آره، توهم برو پیش داداشت نذار
اونجا تنها باشه!!!!فک و فامیله داریم؟
.
.
.
تلفن زنگ خورد به بابام میگم بابا جواب بده ، میگه با خودت کار دارن ، گفتم نه با من کار ندارن اگه کار داشتن بگو من نیستم ، رفته جواب داده میگه آره یوسف هست اما گفت بگو من نیستم اما تو صبر کن من صداش کنم ، بعد آمده فاتحانه تو صورتم لبخند میزنه!!

بابا آبروبر لجباز من دارم !
.
.
.
به فامیلمون میگن چرا روزه نمی گیری؟ میگه مشکل دارم؟ میگم چی؟ میگه  

گشنم میشه؟؟

.
.
.
بابام داره واسه مامانم تعریف میکنه چه جوری تقلب کرده بوده جوونیاش،من خنده م گرفت بابام میگه دختر تو گوش نکن بد آموزی داره!!بابای متقلبه داریم؟!!!!!
.
.
.
مامانم یه ذره دنبه شتر واسه پا درد گرفته بود گذاشته بود تو یخچال داداشم اومده
خونه، در یخچالو وا کرده فکر کرده پنیره با خیار گوجه نشسته همشو خورده !
داداشه اسکله ما داریم؟
.
.
.
داداشم بچه سه ساله داره . هر وقت میخواد پسرشو دعوا کنه بجا پدرسگ میگه مادر سگ.......داداشه زرنگه داریم ؟؟؟
.
.
.
خواهرم اومده خونمون می خواست به شوهرش زنگ بزنه ... می گه مهتااااااااب شماره مجتبی چنده؟؟؟؟خواهره داریم؟؟؟؟؟؟
.
.
.
یکی از فامیلامونو بعد کلی وقت دیدم میگه خب چیکار میکنی با دانشگاه؟میگم
تابستونه الآن سه روز بعد دوباره می بینمش میگه خب چیکار می کنی با دانشگاه؟! ......
فک و فامیله آلزایمریه ما داریم؟

.
.
.
خالم زنگ زده میگه اگه امشب تو فیسبوک برام پیج درست نکنی عروسیم دعوتت نمیکنم!! فک و فامیله داریم؟!!
.
.
.

مامانم هفته ای یه یار جای وسایل آشپزخونه رو عوض می کنه بعد که می پرسم
فلان چیز کجاس؟ میگه مگه تو دختر این خونه نیستیییییییییییییییی!!!!!!!
فک و فامیله داریم؟
.
.
.

رفتیم سینما چهار بعدی از اینا که صندلی هاش تکون میخوره و مثلا باد میاد و...بعد
یه تیکش اب از عقب صندلی جلویی ریخت رومون بابام داد زد کی داره اب میریزه نریز اقا..ابرومونو برد.بابا داریم؟!!!
.
.
.
گوشی شوهرم زنگ میخوره ، صدای زنه تابلو تو خونه پخش میشه میگه سلام خوبی چطوری؟ شوهرم هی الو الو میکنه بعدشم قطع میکنه . میگم کی بود ؟ میگه صدا نمیومد. میگم چرا دروغ میگی صداشو من میشنیدم. اینم شوهره ما داریم؟
.
.
.
مامانم نشسته تو ماشین بعد من نشستم کنارش یهو جدی بم میگه مریم پاتو از
رو دمه من برداراااااا منم که خشکم زده جریان چیه گفتم هاااا ؟؟؟ بعد می خنده
میگه یعنی از رو مانتوم بلند شو !!!!!! مامانه غافلگیر کنندس من دارم ؟؟
.
.
.
دایی هام و شوهرخاله هام نشستن درباره اینکه کدوم مایع ظرفشویی با پوست دستشون سازگاره بحث میکنند فک و فامیله داریم؟
.
.
.
عمه ما تو سن ۴۵ سالگی یه نقاشی فرستاده واسه عمو پورنگ زیرش زده مهناز
زارعی ۴٫۵ ساله از کرج، بعدش زنگ زده به کل فامیل که برنامه عمو پورنگ فلان روز
فلان ساعت می خواد نقاشی منو نشوون بده حتما ببینیدااا!!!
عمه کودک درونی دارییم ما!!!
.
.
.
شبِ تولدِ دوس دخترم تلفنی داشتیم عشقولانه میحرفیدیم، چراغارو هم خاموش
کرده بودم! بعد دو ساعت که تموم شدیم، دیدم مامانم نشسته داره منو نیگا میکنه!
فک و فامیله داریم؟
.
.
.
پسر داداشم اومده خونمون مهمونی.بهش می گم میگو گرفتم سرخ کنم بخوریم
اگه باز سیر نشدی یک پیتزایی خوب میشناسم می برمت اونجا.میگه عمو خیلی
گدایی!!چرا برام فلافل نمی گیری…!؟فک و فامیله داریم؟
.
.
.
رفته بودم خونه داییم اینا تلفنشون زنگ زد پسرش که ۵سالشه جواب داد گفت مامان
بیا گودزیلاس…گفتم وا علی جون گودزیلا ینی چــــــــــی؟ میگه مامانم گفته عمه ها زنگ زدن بگو گودزیلا اگه خاله هات بودن بگو نازیلا…میگم خوب حالا کی بود؟ میگه مامانت بود دیگه فک و فامیله داریم؟
.
.
.
دیشب مهمون داشتیم زنگ آیفون ” اف اف ” رو زدن
بابام به خواهرزاده ام میگه بدو ببین کیه میگه : ولش کن تک زنگ بود !
فک و فامیله داریم؟
.
.
.
به مامانم می گم : امروز حالم خوب نیست , خیلی بی حالم . مامانم می گه : تو همیشه حال نداری , نه می میری نه خوب می شی ! مامانه بی احساسه من دارم ؟
.
.
.
پسر داییم مو کاشته بینیشو عمل کرده بوتاکسم کرده ابرو هاشم که از ابرو زنا نازکتره.فک کنم امروز فردا پروتز هم بکنه.فقط هر کاریش میکنیم سیبیلاشو نمیزنه.میگه مرد باید سیبیل داشته باشه فک و فامیله داریم؟؟؟؟؟؟؟
.
.
.
کمپوت باز کردیم بخوریم ، به مامانم میگم : مامان فکرکنم مزش عوض شده ..
میگه : آره
میـــگم : بریزمش دور ؟
میگه : نه بزار تو یخچال بابات میاد میخوره !!!! مامانه دارم؟
.
.
.
چند وقت پیش با بابام دعوام شد، دستشو برد بالا که بزنه تو صورتم…!
منم یهو رفتم تو فاز هندی گفتم:
بزن بابا..!
بزن !
بزن بذار بفهمم که پدر بالا سرمه…!
بزن که بفهمم هنوز بی صاحب نشدم…!
بزن بابا!
و در نهایت ناباوری بابام زد تو گوشم .باباست داریم؟
.
.
.
داداشم داشت نماز میخوند ، منم داشتم اهنگ گوش میدادم ، دیدم وسط نماز بلند گفت "الله اکبر" فکر کردم شاید صدای موزیک زیاده ، یکم کمش کردم ، یک دقیقه بعد دوباره گفت "الله اکبر" فکر کردم شاید بازم حواسشو پرت میکنه ، کلاً موزیک و قطع کردم ، نمازش که تموم شد، میگم چرا اینقدر "الله اکبر" میگی،؟ میگه منظورم اینه از این آهنگ خوشم نمیاد ، بزن تِراکِ بعدى!داداشه دارم من؟
.
.
.
خواهرم ۸ سالش بود ، مدرسش کوچه پشتی خونمون بود، داشت میومد خونه تو راه
یه پسر بچه بهش میگه : بی شعور
بر میگرده بش میگه :به تو چه ! خواهره داریم ما؟
.
.
.
پسر دائیم نامزد کرده بود، با نامزدش پلی استیشن بازی کرد نامزدش ازش برد.
شاکی‌ شد نامزدشو ساعت ۳ صبح از خونه بیرون کرد! پسر دایی بی‌ جنبس داریم؟
نامزد صبوره داریم؟ فک و فامیله داریم؟!
.
.
.
زن دائیم برگشته به دوستم میگه عجب چشای قشنگی‌ داری، چشات عین چشای گاوه!!! خدایی زن داییه داریم؟! فکو فامیله داریم؟!
.
.
.
مامانم میگه خاک تو سرت بچه ، این فرصت به این باحالی رو واسه مشهوریت از دست
دادی ، هی دست دست کردی نرفتی روح الله داداشی رو بکشی ، یکی دیگه کشت
مشهور شد ، حالا تو بشین پشت اینترنت فیس بوک بازی.  

.
.
.
دیروز به دخترخالم اس دادم:اگه قول بدی حوا بشی منم قول میدم ادم بشم!!!
مامانم امروز زنگ زده میگه:خاک بر سرت چه غلطی کردی خالت امروز زنگ زده میگه
صابر به فاطی قوله ازدواج داده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اینم فامیله بی جنبست ما داریم!؟!؟ 

.
.

شب ساعت سه خوابیدم صبح ساعت هفت دیدم گوشیم زنگ میخوره برداشتم
دیدم بابامه میگم اتفاقی افتاده میگه نه زنگ زدم بیدارت کنم بخندیم!
بابای خوشحاله من دارم؟
.
.
.
عمه ام زنگ زده میگه یکی از اقوام مشکوک فوت کرده فردا کالباس شکافی میشه...
عمه ی فرهنگستان لغت من دارم؟!؟!؟!
.
.
.
به خاله ام میگم فرق هویج و بلال چیه؟!
فکر میکنه…
میگه بلال تو جنگ احد بود ولی هویج نبود!!
.
.
.
رفتیم بهشت زهرا باباهه میگه خداییش کار و کاسبی اینام بد نیستا ، هفته بعد یه
جارو و یه 4 لیتری بیار تو قبر بشور منم قرآن بخوونم...!
فک و فامیله که ما داریییم؟!؟ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد