اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

جوک خنده دار آذر ماه

  

تبلیغات در پاکستان :
کلاس کجا ثبت نام کنم ؟
منفجران فجیر
کجا ؟ منفجران فجیر
چی ؟ منفجران فجیر
تلفن : انفجار ، ۲تا بمب !
.
.
.
یارو پشت ماشینش نوشته بیمه ابوالفضل بعد جوری ویراژ میده که کنترلش از دست خدا هم خارجه …
.
.
.
ﺍﯾﻨﻢ ﻭﺿﻊ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﺎ :
ﺗﻮی ﺗﻮﺍﻟﺖ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ ، ﺗﻮ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﻣﯽ بوقیم !
.
.
.
من موندم کارتون فوتبالیستا چرا کرنر یا ضربه ایستگاهی نداره ؟؟؟
یعنی رسما درک دوران کودکیمون در حد سیفون توالت بوده !
.
.
.
بعضی از پسرارو فقط میشه به چشم خواهری دید و لا غیر !

 

.
.
.
وقتی میخوای صبح بری دانشگاه و ﺗﻮﯼ تخت خوابتی :
ﺳﺎﻋﺖ ۶ﺻﺒﺤﻪ ، ۵ﺩﻗﯿﻘﻪ ﭼﺸﻤﺎتو ﻣﯿﺒﻨﺪﯼ و یه دفه چشماتو باز می کنی می بینی ساعت شده ۷:۴۵دقیقه !
حالا ﺗﻮﯼ ﮐﻼﺳﯽ :
ﺳﺎﻋﺖ ۹:۳۰ﺻﺒﺤﻪ ، ۵ﺩﻗﯿﻘﻪ ﭼﺸﻤﺎتو میبندی ﻭ بعد باز می کنی ﺳﺎﻋﺖ هنوز ۹:۳۱ ﺩﻗﯿﻘﻪ س (مورد داشتیم ۹:۲۹دقیقه گزارش شده)
خو الان یعنی چی ؟؟؟
.
.
.
توی این زمونه باید به بعضیا بگی ﺍﺯ ﺟﻠﻮ ﭼﺸﺎﻡ ﺁﻓﻼﯾﻦ ﺷﻮ ﺗﺎ ﺑﻼﮐﺖ ﻧﮑﺮﺩﻡ !
.
.
.
باید رفت ؛ گاه از قلب کسی ، گاه جفت پا تو صورت کسی …
.
.
.
گفتم : خواهر حجابت ؟ چیزی نگفت …
دوباره گفتم : خواهرم حجابت ؟ برگشت گفت : چی ؟؟؟
گفتم: اِوااااااااااااااااا خاک بر سرم تو پسری مگه جیگر ؟
.
.
.
از دوستان کی آیفون داره ؟ میخوام بدونم چطوری باهاش میاین اینترنت ؟
من هرچی سعی میکنم نمیشه ؛ همش درو باز میکنه !
.
.
.
پسره یه لشگر آبجى داره
ﯾﻪ ﮔﺮﺩﺍﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و سوگلی
ولی هنوزم که هنوزه ﻣﯿﺰﻧﻪ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﺶ !
.
.
.
میدونی رمز موفقیت من توی زندگی چیه ؟
ببین میگم بهت ولی قول بده به کسی نگیا !!! قول ؟
اینم رمز :
بیست و نه دو تا شیش !
.
.
.
شش سال پیش یه دستگاه خارجی به اسم توتال کور خریدم واسه دراز و نشست …
امروز توی تلوزیون خودمون گفت که این دستگاه اسم اصلیش تن تاکه ، تازه توی ایران هم اختراع شده !!!
هیچی دیگه منم به این فکر افتادم که برم لامپ رو اختراع کنم !
.
.
.
داشتم از زندگی ناامید میشدم که نون بربری تو چشام نگا کرد گفت : منو با پنیر و گردو بخور حله !!!
حل شد خدارو شکر …
.
.
.
مورد داشتیم سوال امتحان پایانی فیزیک این بوده :
ﻗﺪ : ۱۴۵سانتی متر
ﻭﺯﻥ : ۴۳کیلوگرم
ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﮐﯿﻠﯿﭙﺲ ﺭﺍ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﻨﯿﺪ. (۲نمره)
.
.
.
یکی از مزایای بنیادین کیلیپس اینه که کمک میکنه دخترو از پسر تشخیص بدیم !
فکر کنم تنها راه باقی مونده همین باشه …
.
.
.
میدونم دیگه پس فردا که مامان شدم آیه نازل میشه با این مضمون که :
احترام به فرزند واجب است ، به فرزندان خود نیکی کنید که بهشت زیر پای فرزندان است ، تازه زضایتشونم باید جلب کنیم کصافطارو !
.
.
.
انقد یه آهنگی رو گوش میدم که بدبختیام از یادم بره ولی بعدا که اون آهنگو گوش میدم دوباره یاد بدبختیام میفتم !
.
.
.
“این از کجا اومد؟” چیست ؟
رایج ترین سوال در کلاس های ریاضی !
.
.
.
یه سوال شرعی واسم پیش اومده اونم اینه که ما که به یه سری از پسرا نگاه می کنیم به عنوان نگاه به نامحرم حساب میشه ؟؟؟
.
.
.
بالاخره نیمه گمشده مو پیدا کردم ، زیر تخت بود !
هی میگم کسی اتاق منو مرتب نکنه وسایلم گم میشه !!!
.
.
.
مورد داشتیم دختره سر کلاس کلیپس نزده براش غیبت رد کردن !
.
.
.
امروز یه دختره تو دانشگا پارک دوبل خیلی قشنگى زد ، منم با خودم گفتم دمش گرم دخترا هم بلدن !!!
ولى وقتى امروز اون دختره رو تو سلف پسرا دیدم فهمیدم که اشتباه فکر میکردم …
.
.
.
دختر چیست ؟
به فاصله میان کلیپس تا لبه چکمه دختر گفته میشود !!!

 

مطالب مرتبط: 

جوک های جدید و خنده دار/جوک جدید خنده دار/جوک خنده دار جدید/فک و فامیله داریم/جوک جدید فک و فامیله داریم؟/جوک های حیف نون جدید/اس ام اس و جوک خنده دار جدید/جوک فک و فامیله داریم/جوک های خنده دار/جوک های باحال

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد