اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

جوک فک و فامیله داریم

 

کوچولو بودیم بابا بزرگم از عمد ته ریش میذاشت میرفتیم خونشون مارو میگرفت و هی صورتش رو میمالید به صورتمون میگفت ریشت رو بخوره بابایی!
رنده میکرد صورتمون رو تا چند ساعت جاش قرمز بود و می سوخت!

.

.

.

داشتم تلویزیون میدیدم یهو داداشم داد زد: کمک کمک …!
پریدم تو آشپزخونه دیدم از ماکروویو آتیش میزنه بیرون ! نگو این شاهکاره خلقت داشته تو ماکروویو جورابشو خشک میکرده؟ آخه الان من چی بگم بهش؟

.

.

.

مامانم میگه آب جوش میریزی بسم ا… بگو میگم مگه جنها بیکارن بچشونو بیارن تو ظرفشوییه ما میگه خب بچن دیگه شیطونن خودشون میان!

.

.

.

بابام به مامانم سپردم جمعه ها هفت صبح بیدارش کنه….. بگه امروز جمعه است ، بگیر بخواب

.

.

.

با بابام رفتم تو اینترنت واسه ثبت نام دانشگاه بعد یه صفحه رو میخواست اشتباه باز کنه گفتم نــرین توش (نرو تو سایت)عصبانی شده میگه چی؟ !بی ادب نرینم توش؟! برو بیرون

.

.

.

زنگ زدم پسر دایی ام می گم دلم هواتو کرده می خوام بیام دمه خونتون ببینمت می گه زحمتت می شه خودم فردا ظهر برای نهار می آیم خونتون خداییش

.

.

.

به خاله ام میگم فرق هویج و بلال چیه؟!
فکر میکنه…
میگه بلال تو جنگ احد بود ولی هویج نبود!!

.

.

.

با کلی ذوق و شوق رفتیم شیرینی تر خریدیم و رفتیم خونه دختر داییم… اما نامردا شیرینی خشکای یه هفته پیشو برامون با چایی آوردن… آی حرص خوردیم.. آی حرص خوردیم…

.

.

.

پسر خالم خونمون بود داشتیم فیلم میدیدیم که یهو یه سوکس بدو بدو اومد طرف من … منم پریدم بالای مبل د جیغ بکش…تا پسرخاله بکشدش… که ناگهان اونم پرید بالا شروع کرد جیغ کشیدن تازه با صدای بلندتر…

.

.

.

به مامانم میگم لایک به غذات ,میگه لایک تو هفت جد و آبادت ای نمک نمک نشناس حیف اون غذایی که برات میپزم ! 

۰ 

۰ 

۰ 

بابام با کلی‌ دعوا که این شیر‌های گرونو که میگیرم چرا نمیخورین خراب می‌شه می‌ریزیم دور
میگم شیر کاکائو بگیر
میگه نه زود میخورین تموم می‌شه باز باید بگیرم

.

.

.

مامانم ۲ ماهه به همه گفته خطش سوخته…رفتم نگاه کردم دیدم سیم کارتشو برعکس انداخته تو گوشی !!! آخرشم برگشته میگه همش تقصیر توئه بس که با گوشیم ور میری !
 

برچسب:جوک فک و فامیله داریم / جوک های خنده دار / پیامک خنده دار / اس ام اس خنده دار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد