اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

جوک خنده دار جدید

 

از کسی پرسیدند:« چند سال داری؟»
گفت:« هجده، هفده، شاید شانزده، احتمالا پانزده … ! »
رندی گفت: « از عمر چرا می دزدی؟ این طور که تو پس پس می روی، به شکم مادرت باز می گردی!»

.

روز اول که دل من به تمنای تو پر زد، چون کبوتر لب بام تو نشستم، تو به من سنگ زدی …
من جا خالی دادم، رفت تو شیشه همسایه!

.

صبح ساعت ۶ آلارم گوشیم بیدارم کرد، مامانم گفت می خوای بری دانشگاه؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ می­خوام برم رو پشت بوم قوقولی قوقو کنم 

.

حیف نون میخواسته زیردریایی آمریکاییا تو خلیج فارس رو غرق کنه، در میزنه فرار میکنه!

.

حیف نون خرش مریض میشه میبرتش دامپزشکی ، به دکتره میگه نمیشه داروهاشو تو دفترچه خودم بنویسی؟

.

رفتم شلوار جین بخرم، اولی رو پرو کردم یه کم تنگ بود. فروشنده میگه: یه دوبار بپوشی جا باز می‌کنه!
دومی رو پوشیدم یه کم گشاد بود. فروشنده میگه: چیزی نیست یه دو بار آب بخوره تنگ میشه!
مملکته داریم؟

.

به حیف نون میگن عجب مملکت خر تو خری داریم. میگه آره بابا من ۳ بار رفتم سربازی هیچکی نفهمید!

.

بهش میگم: پاییز دوباره میاد، زمستون هم دوباره میاد ولی کسی مثل تو دیگه هیچ وقت به دنیا نمیاد. میگه چون دوسم داری اینو میگی؟ پـَـــ نــه پـَـــ  چون خدا یک اشتباه رو دوبار تکرار نمیکنه

.

واسه داداشمون رفتیم خواستگاری
ننه جون طرف در اومده میگه ۲۰۱۲ تا سکه مهریه به نیت المپیک لندن!!! 

.

این روزا به بچه ها میگن: “برو گم شو”
میره تو اتاقش ، بعد بابا و مامانه خودشون میرن منت کشی !!!
قدیما به ما میگفتن برو گم شو ، جا نداشتیم همینطوری مجهول بودیم الان کجا باید بریم !؟!؟!

.

جمعیت جهان = ۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ نفر
اگه من بمیرم = ۶,۹۹۹,۹۹۹,۹۹۹ نفر
همه اعداد عوض میشه ، قدر منو بدون !!!

.

میدونی چیه ؟
اونقدری که واسه تو مایه گذاشتم ، اگه به دسته بیل آب میدادم تا حالا میوه داده بود ! 

.

من موندم این مخترع نون تافتون، چه فکری کرده این همه سوراخ گذاشته رو این نوون؟؟؟ یه لقمه درست حسابیم نمیشه گرفت، همش نشت میکنه!

.

چاه مکن بهر کســـــــــــی … خستــــــــه میشی
(ضرب المثـــــــل امروزی)

.

در شب تاریک گر نتوانی شوی خورشید،
مهتاب باش …
البته تو میتونی‌ کرم شب تاب هم باشی‌!

.

یارو کتاب نوشته , چگونه ۱۲۰ سال عمر کنیم , بعد خودش تو ۶۷ سالگی مرده !!!

.

تا حالا دقت کردین وقتی بر میگردیم خونه و میخوایم اون چیزی رو که جا گذاشتیمُ برداریم ، با زانو و با زحمت زیاد میریم تو خونه که فرش کثیف نشه ولی برگشتنش خسته می شیم با کفش از رو فرش رد می شیم!!!

.

وقتی کباب با برنج میخوریم ۹۰% حواسمون به اینه که هر دوتاش باهم تموم شه !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد