اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس تنهایی جدید آذر ماه 92

   

تنهایی یعنی اینکه اگه تا یه هفته گوشیتو خاموش کنی برات مهم نباشه
.
.
.
هیس . . .
حواس تنهایی ام را با خاطرات باتو بودن پرت کرده ام !
بگو کسی حرفی نزند !
بگذار لحظه ای آرام بگیرم . . .
.
.
.
تنهایی یعنی وقتی صحبت از مسافرت رفتن میشه ، اولین چیزی که به ذهنت برسه این باشه که هندزفری یادت نره . . .
.
.
.
تو انجا تنهایی من اینجا مشکل از ما نیست !
نیمکت های دنیا را بد چیده اند . . .
.
.
.
شب ها پرنده هایش می روند
روزها ستاره هایش
ببین ، آسمان هم که باشی ، باز تنهایی . . .


.
.
.
درد تنهایی کشیدن مثلِ کشیدنِ خطهایِ رنگی‌ روی کاغذِ سفید !
شاهکاری میسازد به نامِ دیوانگی . . . !
و من این شاهکارِ را به قیمتِ همهٔ فصلهایِ قشنگِ زندگیم خریده ام . . .
تو هر چه میخواهی‌ مرا بخوان !
دیوانه !
خود خواه !
بی‌ احساس . . .
نمی فروشم !
.
.
.
به تنهایم نخند !
من هم روزگاری کسی را داشتم
ساعت ها صحبت
ساعت ها چت
هزاران اس ام اس
کجایی که جوابشان را بدهی لعنتی . . .
.
.
.
وقتی آدم یک نفر را دوست داشته باشه بیشتر تنهاست
چون به هیچکس جز همان آدم فکر نمی کنه !
.
.
.
هرچـــــــــــــــه احســـــــــــاس داشتم…
نرسیده به مقصد..
بین فاصله ها…
مُـــــــــــــــــــــــــــــرد..
.
.
.
خاطری گر نظرم هست همه خوبی توست
حسرتی گر به دلم هست همان دوری توست…
.
.
.
خیلی سخته بعد کلی چشم به انتظاری بگی هیچ حرفی نداری….
.
.
.
دلتنکی یعنی:دقیقه به دقیقه گوشیتو چک کنی و وانمود کنی داری ساعتتو میبینی..
.
.
.
میگن : گذشته بر نمی گرده……….تو از من گذشتی و دیگه بر نمی گردی!
.
.
.
حرفش را ساده گفت !
من لایق تو نیستم , اما نمیدانم خواست …..
لیاقتم را یاداوری کند یا خیانت خودش را ……
.
.
.
برو به جهنم !!!
چون فقط تو هستی که میتونی جهنم رو بهشت کنی !
.
.
.
وقتی تو با منی …
ترافیک میتونه زیباترین مکث عالم باشه …
.
.
.
دلتنگیم تمام نمیشود
همین که فکر میکنم دیگر من و تو دیگر ما نخواهیم شد
دلتنگم برای روزهای باتو بودن…
.
.
.
دلتـنگـــــم …
هــــــمـــین !
و ایــــــن نیــــــاز به هــــیچ زبـــان شاعــــرانه ای نــــدارد…
.
.
.
گفتم بیا!گفت پاهایم یخ زده!به پایش سوختم…گرم شد رفت به سوی دیگری…
.
.
.
من و تو
ما که نشدیم هیچ …
من
نیمى از خودم را هم باختم
.
.
.
غــــــــــــــــم دنیـــــاست وقتـــــــــی خوابـــــــشو ببــــــینی
امـــــــــــا هــــــیچ وقـــــــــت نتــــــــونی پیشش بشیـــــــــنی
حتی تو کلاس …
.
.
.
تابوتم فردا از کوچه ات میگذرد
چشم مپوشان
این مرده همانست که بیمار تو بود…..
.
.
.
وقتی که سرت شلوغه ؛
وقتی که داری خوش میگذرونی ،
اون موقعه اگه به یادش بودی . . .
دوست داشتنت رو نشون دادی
وگرنه همه توو تنهاییشون
دنبال یه همدم میگردن
.
.
.
تنهایی یعنی تو اتوبوس دانشگاه همه دو نفری نشستن و تو هستی و هندز فریت !
.
.
.
هیچ دردی بالاتر از این نیست که به قشنگترین آهنگ‌ های عاشقانه حسی نداشته باشی . . .
اونم فقط به خاطر تنهایی . . .
.
.
.
آهای سهراب !
قایق دیگر جوابگو نیست . . .
کشتی باید ساخت
اینجا مثل من تنها زیاد است !
.
.
.
آدمای تنها
آدمای سختگیری نیستن !
فقط ، آدم ” سخت ” گیر میارن . . .
.
.
.
کفشهایم را نده !
پا برهنه میروم تا در تنهایی خود با نگاه کردن به پاهایم عبرت بگیرم !
که من کجا و تو کجا . . . !

مطالب مرتبط:

اس ام اس جدید تنهایی آذر ماه/پیامک جدید تنهایی/اس ام اس جدید تنهایی آذر ماه/اس ام اس تنهایی جدید/اس ام اس تنهایی (جدید)/اس ام اس جدید تنهایی/اس ام اس تنهایی اردیبهشت ۹۱/اس ام اس تنهایی جدید/اس ام اس تنهایی(جدید)/اس ام اس جدید تنهایی/اس ام اس تنهایی و دلتنگی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد