اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید تنهایی آذر ماه

  

دیگر برای داشتن کسی سماجت نمی کنم پرنده ای که مال من نیست قفس هم برایش بسازم باز میرود....

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ماها نیازی به تعبیر خواب نداریم یا ترس هایمان را خواب میبینیم یا نداشته هایمان را!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نقش درخت خشک را بازی میکنم!نمیدانم چشم انتظار بهار باشم یا هیزم شکن؟!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بغض داری؟آروم نیستی؟دلت براش تنگ شده؟حوصله هیچ کسیونداری؟حالا یادت لحظه ای بیفت کهـ اون همهـ بی قراری های تو رو دید اما چشماشو بست و رفت....


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به ما دروغ میگفتند :که خواستن توانستند است ....گاهی خواستن داغ بزرگی است که تا ابد بر دل میماند...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی نیستی زانوهایم را ب آغوش میکشم تا همه بدانند آغوشم جای هر کسی نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

منتظر خدا حافظی من نباش!من هر که را به خدا سپردم سر از آغوش دیگری در آورد...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


سکوت گورستان همیشه این را با خود میگوید:دنیا ارزش شکستن دل دیگران را ندارد....

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

صدای باران می آید دلی جای تنگ است تو گریستی یا من؟؟

 

مطالب مرتبط:

اس ام اس تنهایی جدید/اس ام اس جدید تنهایی/اس ام اس تنهایی اردیبهشت ۹۱/اس ام اس تنهایی جدید/اس ام اس تنهایی(جدید)/اس ام اس جدید تنهایی/اس ام اس تنهایی و دلتنگی/اس ام اس مخصوص دلتنگی و تنهایی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد