اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس تنهایی جدید

کجا بودنم را نمیدانم! اما خستگی گذر از بیابان را حس میکنم....


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

در سایه درختی که یه نفر جا دارد تو بمان ! من به زیر افتاب ماندن در کنار تو راضیم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

یه وقتایی دلم میخواد یکی از پشت سر چشمامو بگیره وازم بیپرسه:اگه گفتی من کیه ام؟
منم دستاشو بگیرم وبگم:هر هستی بمون که خیلی تنهام!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


وقتی "تو در من هر لحظه مرور می شوی"چگونه بیخالت شوم!
"ای خیال خوب من "

  

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


همه ی بهانه هایم از نبودن توست...اگر باشی...
از هزار و یک بلا هم بهانه نمگیرم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


گاهی مثل الان "آرامشت " رو به هم میزنم تا بفهمی "تنها"نیستی و به یادتم!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


جای خالیت را آنقدر با چشمانم آب خواهم داد تا در کنارم سبز شوی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


با ارزش بودنت را همیشه از اندیشه ی یک لحظه نبودنت میتوان فهمید....



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


کوچکتر که بودم فکر میکردم تنهایی یعنی
وقتایی که هیشکی خونه نیست.....

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


آزار می دهد زندگی ....
وقتی درد درونم را میدانم!اما ...
راهی جز صبر ندارم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد