اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس تنهایی جدید

 

وقتی تنهاییم،دنبال دوست میگردیم،پیداش که کردیم،دنبال عیب هایش میگردیم،وقتی از دستش دادیم ،در تنهایی دنبال خاطراتش میگردیم…
مراقب قلب ها باشیم، هیچ چیز اسان تر از قلب نمیشکند.

.

.

.

هر بار که می خواهم به سمتت بیایم، یادم می افتد که دلتنگی بهانه خوبی برای تکرار یک اشتباه نیست …!

.

.

.

تو باش نه به این خاطر در این دنیای بزرگ تنها نباشم تو باش تا در دنیای بزرگ تنهایم تنهاترین باشی

.

.

.

جای پاهایت بر دل برفی من مانده،به حرمتت بهار دلم همچنان زمستانیست. . .

.

.

گذشته که حالم را گرفته است !
آینده که حالی برای رسیدنش ندارم !
و حال هم حالم را به هم میزند ! چه زندگی شیرینی…!

.

.

.

دیگرنمیگویم”گشتم نبود،نگرد نیست”.بگذارید صادقانه بگویم.”بود اما مال من نبود”. شمابگردید…شایدمال شماباشد!

.

.

.

غمناک ترین ترانه ی دلم بهانه دیدن توست توبگوبادل بیقرارم چه کنم ؟

.

.

.

گفتی مابه درد هم نمیخوریم،اماهرگز نمیدانستی من تورابرای دردهایم نمیخواستم

 

.

.

.

نه مهربانی تو را میخواهم ، و نه دلسوزی های تو را
نمیبخشم آن قلب بی وفای تو را
بگذار در حال خودم باشم
به تنهایی بیشتر از تو ، نیاز دارم
پس بگذار با تنهایی تنها باشم
در خلوت خویش با غمها باشم
نمیخواهم دوباره بازیچه دست این و آن باشم

.

.

.

سرگذشتمان چنین بود ما به دنیا آمدیم دنیا به ما نیامد…

.

.

همه ی اشکانم برای تو بود،عشقت برایم خالی از لطف نبود،درست است مرا از خود بی خود کردی،ولی تنهایی را به من هدیه کردی

.

.

.

میروم . . .
تا خانه ها و کوچه ها. . .
جای پای تورا. . .
به خاطر بسپارند. . !

.

.

.

بهم گفت یه آرزو دارم برام دعا کن.
چه شبها که اشک ریختم و برایش دعا کردم.
اما حیف که نمیدونستم آرزویش جدایى از من بود…

.

.

.

من کوه شده ام و دیگر
به هیچ کس نمیرسم…

.

.

.

خواستم با یکی درد دل کنم..!.. اول ازش پرسیدم سیگار داری ..!؟ گفت می خوای بکشی …!؟ گفتم نه .. تو بکش تا طاقت حرفامو داشته باشی..

نظرات 1 + ارسال نظر
سینا سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 01:29 http://flickfa.com/

سلام.وبلاگ زیبایی دارید.خوشحال می شم تو سایت منم عضو بشید.اگه مایل بودید ما رو با عنوان جامعه مجازی فارسی لینک کنید.

http://flickfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد