اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید تنهایی

 

گاهی آدمهای تنها ؛ خیلی خوش شانس هستند ، چون کسی را ندارند تا از دست بدهند . .  .

.
تو زندگی به هیچ چیز زیاد اعتماد نکن حتی سایه ات ، که جاهای تاریک تنهات می ذاره . . .

.
بخوان مرا خط به خط
معنایم کن واژه به واژه، حرف به حرف
تمام بغض هایم، اشک هایم، نگفته هایم را مرهم باش . . .
که من از برم این قصه ی تنهایی را

.
بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی ؟
دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟
آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو
زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی ؟

 مدتی ست با تو  در خودم ، زندگی میکنم . . .
خیلی تنهام . . .

.
کوه ها با همند و تنهایند ، همچو ما با همان تنهایان !

.
این روزها برای تنها شدن ، کافیست صادق باشی . . .

.
باید بدجنس باشی ! تا عاشقت باشن !
باید خیانت کنی ! تا دیوونه ات باشن !
باید دروغ بگی ! تا همیشه تو فکرت باشن !
باید هی رنگ عوض کنی ! تا دوسِت داشته باشن !
اگه ساده ای ! اگه باوفایی ! اگه یک رنگی ! همیشه تنهایی . . .

.
باور کردم تنهایی را !
چقدر دلم کسی را نمی خواهد امشب . . .

.
چقدر دلم می خواهد نامه بنویسم . . .
تمبر و پاکت هم هست و یک عالمه حرف . . .
کاش کسی جایی منتظرم بود. . .


در این دنیا که حتی ابر ، نمی گرید به حال ما، همه از من گریزانند ، تو هم بگذر از این تنها . . .


بیخیال حرف هایی که تو دلم جا مونده . . .
بیخیال قلبی که این همه تنها مونده ، بیخیال . . .

آدم‌ها تنها که نـباشند ، می‌روند ، تنها که مـی‌شوند ، برمی‌گردند . . .


مجازی شـادیم
مجازی عاشق می شویم
مجازی همدیگه رو دلداری میدیم
اما . . .
واقعی تنهاییم
واقعی درد میکشیم
واقعی از عشقهای مجازی لطمه می بینیم . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد