اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس تنهایی (جدید)

 

اصن واسم فرقی نمیکنه چقد دوروبرم شلوغه.. وقتی کسی نمیفهمه چقد تنهام…. تو این شلوغیا احساس تنهایی بیشتری میکنم حتی !
.
.
.
دلم می خواهد بخوابم مثل ماهی حوضمان که چند روزیست روی آب خوابیده است
.
.
.
شاید قانـــون دنیا همین باشد …… تو صاحب ِ آرزویـــــم باشی کــه ِ شیرینــی تعبیرش برای دیگــــــریست
.
.
.
گناهانم را دوست دارم! بیشتر از تمام کارهای خوبی که کرده ام می دانی چرا ؟ آن ها واقعی ترین انتخاب های منند…
.
.
.
فرقی نمیکند دختر باشی یا پسر , همین که با دل کسی بازی نکنی مردی…

.
.

 “دیگران” همیشه برایم “گران” تمام شده اند بجای آن که “نگرانم ” شوند… 
.
.
.
شبیه قطره باران که آهن را نمی فهمد
دلم فرق رفیق و فرق دشمن را نمی فهمد
.
.
.
از میان این همه بود ما در آرزوی یکی بودیم که نبود…..
.
.
.
شب سرشارست از رمز و راز و من سرشارم از تضاد و فکرهای نیمه تمام ، شناور در فضا!!!
.
.
.
یــــــــــــــــــــــــــــــاد بگیر:
گاهی نباید ناز کـــــشید ؛
انتظارکـــــشید ؛
… آه کـــــشید ؛
درد کـــــشید ؛
فریاد کـــــشید ….
تـنهـآ باید دست کـــــشید و رفت …
.
.
.
چیزی بدتر از زندگی کردن در دوران رو به تغییر وجود ندارد..
.
.
.
خیانت است اما….
آنقدر که با یادت بوده ام با خودت نبوده ام…!
.
.
.
کسی که بزرگترین دغدغه زندگیش ست کردن رنگ رژ لبش با لباسش است,
تاب درد دل یک مرد را ندارد…!
درد دل یک مرد را یا یک مرد میفهمد یا دود سیگارش…!!!
.
.
.
درد مرا انتخاب کرد…
من تو را…
تو رفتن را…
آسوده برو! دلواپس نباش من و درد و یادت تا ابد با هم هستیم
.
.
.
کلاغ ها گرچه سیاهند و آوازشان خوش نیست اما انقدر باوفایند که شاخه های خشک درختان را در فصل سرد زمستان تنها نمی گذارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد