اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس زیبا سری 8

 

 گاهی تنها یک دعا کافیست
تا همه چیز عوض شود


دوریت را دوست دارم !
تا درد بکشم و به دلم بفهمانم تو را داشتن مجانی نیست !


مهم نیست متولد دهه ی پنجاه یا شصت یا دهه هفتاد باشی
مهم اینه که ( ماه مورد نظر ) باشی !


تولدت مبارک ، چه حرف خنده داری
چه فایده داره وقتی ، تو گل برام نیاری
عجب شبیه امشب ، داره میسوزه چشمام
دورم شلوغه اما ، انگاری خیلی تنهام


گاهی وقتا به جای خاموشی در جواب ابلهان ،
باید یه مشت بخوابونی زیر چشمش!
چون آدمی که ابله باشه معنی اون سکوت رو هم نمی فهمه !


گرگ خون آشام را در گله مهمانی مبر
تا نگردد بره ات قربان نام دوستی
مار سرما خورده را در آستینت جامده
آن ستم گستر کجا داند مقام دوستی




مانند پلی هستم برای عبورت
فکر تخریب من نباش
به آخرکه رسیدی فقط دست تکان بده ، خودم فرو می ریزم


یادت تک تک دقایق زندگانیم را رقم میزند
حتی اگرثانیه ای بیادم نباشی


کنارم گذاشت که تلخم کند
اما شرابی شدم ناب
حالا خماری ام را می کشد …

برای چشمانم نماز باران بخوان
بغض کرده ، ابریست اما نمی بارد


اون پسرایى که با دختر مورد علاقشون مثل پرنسس رفتار میکنن
معلومه تو آغوش یک ملکه بزرگ شدن


چه غصه ها که به خاطر اتفاقات بدی که
هرگز در زندگیم نیفتاد خوردم


حکایت تلخیست!
من مانده ام برای تو و اما تو رفته ای با دیگری


کسى بیاد دلم را قانع کند که او دیگر رهایم کرده
او حرف مرا باور نمى کند


بدون تو اردی بهشت من
اردی جهنم است


اگر امشب از حوالی دلم گذشتی آهسته رد شو
غم را با هزار بدبختی خوابانده ام

اس ام اس مرتبط:

اس ام اس زیبا سری 6/اس ام اس زیبا سری 5/اس ام اس زیبا سری 4/اس ام اس زیبا آبان ماه 93/اس ام اس جدید و زیبا/اس ام اس زیبا جدید آبان ماه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد