اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس زیبا سری 6

 

عشق اول هیچ وقت فراموش نمیشه
چون اولین حسه که تنهاییتو پر کرده
چون قلبت اولین تلنگر رو خورده
مثه روز اول مدرسه
هیچ کس اولین روز مدرسشو فراموش نمی کنه
پس خودتونو اذیت نکنین …



بسلامتی همه کسایی که باهاشون عین کف دست بودیم
اما اونا باهامون عین انگشت شست بودن …



برای من مهم نیست
که وقتی کسی تنهاست به فکر من باشه
برای من این مهمه که وقتی اطرافش شلوغه
قلبش به خاطر من می تپه …



قصه ساده یست یکی بود ، دیگر نیست
آنکه بود من بودم و آنکه نیست من!
دنبال خودت نگرد تو همیشه هستی!



مرد بودن با پسر خوشگل بودن فرق داره
مرد بودن با مانکن بودن فرق داره
مرد بودن با پول بابا پز دادن فرق داره
مرد بودن با الکی خالی بستن و دروغ گفتن فرق داره
مرد بودن یعنی وقتی قول دادی حرفت دو تا نشه
مرد بودن یعنی برای شخصیت زن احترام قایل شدن





سنگین است تکلیف بی تو بودن
تو آسوده بخواب ، من مشق گریه هایم مانده …



اگر دل بستی ، محکم نبند
او می رود و تو می مانی و یک گره کور …


اتاق سوت و کورم جهان کوچکی است
برای سر کردن با این همه تنهایی و دلتنگی …



بیشتر آدما تجربه یه شب تا صبح نخوابیدن رو دارن
یه شب تا صبح توی جا غلت زدن و چشم بر هم نذاشتن!
بیشتر آدما همون شب بین دو راهی عقل و احساسشون به فنا رفتن
و دیگه هیچ وقت زندگی نکردن ، فقط زنده بودن!



گاهی یجوری می شکننت
که وقتی تیکه هاتو به هم میچسبونی یه آدم دیگه می شی



آدم گاهی دوست دارد برود ولی نرسد
دوست دارد گریه کند ولی کسی دلیلش را نپرسد
دوست دارد بغض کند ولی بی بهانه
گوشه ای از این دنیا را برای خودش پیدا کند
خودش را بغل کند و آرام آرام خودش را آرام کند …



هیچ وقت قرص هایی که حال آدم را خوب می کنند
جای خوب هایی که دل آدم را قرص می کنند نخواهد گرفت



روزگاری دیوانه ام بود‎
ولی حالا برایش شدم‎ ‎تماس بی پاسخ …



چقدرسخته وقتی همه سراغ کسی رو ازت میگیرن
که فقط تو میدونی که دیگه نیست
سخت ترش وقتیه که مجبوری لبخند بزنی و بگی : خوبه! 

اس ام اس مرتبط:

اس ام اس زیبا سری 5/اس ام اس زیبا سری 4/اس ام اس زیبا آبان ماه 93/اس ام اس جدید و زیبا/اس ام اس زیبا جدید آبان ماه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد