اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس زیبا آبان ماه 93

 

دوستانمان وساطت کردند
گفتم بخشیدمش
اما نگفتم به یکی دیگه …



به سلامتی پسری که رفیقش بهش گفت اونورو ببین
گفت: من به عشقم قول دادم چشم چرونی نکنم
گفت نه رفیق ببین اون پسره کیه با عشقت …



نمی دانم چگونه گم شد
در شهرى که تمام خیابان هایش را با هم قدم زدیم



طرف مامانش موچین رو ازش قایم میکنه
بعد میاد واس ما دم از مردونگی میزنه …



یکى از مزیت هاى پسر بودن اینه که
وقتى سیبیلات درمیان خجالت زده نمی شى!



به سلامتی حرف های دلت که به کسی نگفتی
موندن و عقده شدن و سوزوندنت





دیگر برای داشتن کسی سماجت نمیکنم
پرنده ای که سهم من نباشد برایش قفس هم بسازم میرود



چای ؟ قهوه ؟ نسکافه ؟
نمیدانم هرکدام دیرتر خنک و تمام شود
تا بهانه با تو بودنم بیشتر شود



هوای بوی تنت را کرده ام
پیراهن جدایی ات بد جور به قامتم گشاد است


انگار ھمیشه حرف ”ر” اضافه است
به ھرکی گفتم درکم کن دکم کرد



هی غریبه!
روی کسی دست گذاشتی که همه ی دنیای منه
بی وجدان اینقدر راحت به او نگو نفسم …



کاش خودم را جایی بگذارم و برگردم ببینم که نیستم …
ای کاش …



به سلامتی اون پسری که خواست آدم بشه
ولی یه دختر اومد تو زندگیشو نذاشت …



تنهایی خیلی با ارزشه چون خالی از آدمای بی ارزشه
بسلامتی اون کسی که تنهاست
نه بخاطر اینکه نتونسته با کسی باشه
چون نخواسته با هر کسی باشه …



جواب بعضی حرف ها
فقط یه نفس عمیقه…
بزار تو دلت بمونه!



خدایا من بدون دلخوشی میمیرم
تو دلخوشیه دنیا و آخرتم باش

مطالب مرتبط: 

اس ام اس جدید و زیبا/اس ام اس زیبا جدید آبان ماه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد