اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید و زیبا

 

از بوی سیگار پدربزرگ نفرت داشتم
سالها که گذشت
در تک تک لحظه ها ، خوب حس کردم درد بزرگ شدن را
سیگار دوای درد پدر بزرگم بود ….



هی تو نگران من نباش!
چشمان وحشی ام را هیچ نگاه هرزه ای نمی تواند بلرزاند
تو نگران خودت باش که با هر لبخندی دلت میلرزد



با شعرهایت معجزه می کنی
من به مهربانیت ایمان آورده ام تو ای پیامبر خوبیها



چقدر زیباست کسی را یاد کنیم
نه برای نیاز… نه از روی اجبار… نه از روی تنهایی…
فقط برای اینکه ارزشش را دارد



مثل باران خاطراتت ماندنیست
لحن پر مهر صدایت ماندنیست
گرچه ما اندک زمانی در کنارت بوده ایم
تا ابد مهر و وفایت ماندنیست





عزیزم:ﺍﮔﻪ ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﺗﺎﺑﻮﺗﻢ ﺭﻓﺖ ﺭﻭ ﺷﻮﻧﺖ!
ﺑﻪ ﺩﻝ ﻧﮕﯿﺮﯾﺎ، ﺣﻼﻝ ﮐﻦ
ﻓﻘﻂ ﻫﻤﯿﻦ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺍﺯﺕ ﺑﺎﻻﺗﺮﻡ
ﺑﻘﯿش ﺩﯾﮕﻪ ﺧﺎﮎ ﺯﻳﺮ ﭘﺎﺗﻢ



اینقدر دستانت را خسته نکن
محکم یا آرام تو را نیز تنها می گذارد



خسته شدم از تو نوشتن
کمی از خودم می نویسم
من دوستت دارم!


دوستی ، گندمکی هست که در معبد یاد
چون که با خوشه ذخیره است به آفت نرود



عاشقانه ترین قسمت داستان عشق ما همین آخرش بود
جایی که به خاطر آرامش دیگری ، خودمان را به فراموشی زدیم …



تسبیحی بافته ام
نه از سنگ! نه از چوب! نه از مروارید!
بلور اشک هایم را به نخ کشیده ام تا برایت دعا کنم هر آنچه آرزو داری …



انسانها عموما دو دسته اند :
تو و بقیه!



بهشت آنجاییست که عشق الهی ساکن باشد
کاشانه ات بهشت باد …



از شکستن 2 چیز بترس
قلبی که صادقانه دوستت دارد و دلی که صادقانه به یادته …

مطالب مرتبط: 

اس ام اس زیبا جدید آبان ماه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد