اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس زیبا سری 4

   

به بعضیا باس گفت
تو مث ساختمون فقط نما داری



دوست ندارم کسی رو از دست بدم
ولی اگه کسی بخواد منو از دست بده
با کمال میل کمکش می کنم
 …



عشق آدامس نیست که بوى دهنت رو عوض کنه
عشق همون سیر و پیازه که موقع خوردنش میگى گور باباى بقیه …



سگ مظهر وفاداریست
اما همیشه میگن مثل سگ پشیمونم
گویا همیشه آخر وفادارى پشیمانیست



تو صادقانه دروغ بگو
من عاشقانه کارى خواهم کرد ماه پشت ابر بماند



دوست من مرد بودن به گریه نکردن نیست
به گریه ننداختنه …





بسلامتى خودت که واسه رفتنش گریه کردى
اون رفت واسه رفیقاش تعریف کرد خندید …



واسه با تو بودن زندگیمو باختم
یه کلبه اى از عشق واسه تو ساختم
عاشق تو بودم ،عاشق تو هستم
درهاى دلم رو روى همه بستم



غریبی درد بی درمون دنیاس …


به جان چشمانت این بار آنچنان رفتنی ام
که کاسه های آب را هم قسم دهی
نه آن روزها باز می گردد ، نه من …



تمام فنجان های قهوه دروغ گفتند
تو دیگر بر نمی گردی …



جنگل فقط دیدنی نیست
فقط سوختنی نیست
خوردنی هم هست
من یک جنگل چوب سادگی ام را خورده ام



آرام برگونه هایم می لغزد تاوان بی فکری های دیروز
کاش بیهوده نمی تاختم …



ای کاش شعورم مدرک داشت
تا بلکه بعضیا به هوای مدرکشم که شده یادش بگیرند



آرام آرام خـواهـیـد مــرد!
اگــر سـفـر نـکـنـیـد
اگــر کــتـــاب نــخــوانــیــد
اگــر بـه صـدای زنـدگـی گـوش نـدهـیـد
اگــر آنـچـه انـجـام مـی دهـیـد ارزیـابـی نـکـنـیـد …



بال های مرا چید
چرا که نمی دانست قفس را چگونه باید ساخت …



بعضی از مردها
آنقدر مرد هستند
که یک زنمی تواند باخیال راحت زن باشد 

مطالب مرتبط:

اس ام اس زیبا آبان ماه 93/اس ام اس جدید و زیبا/اس ام اس زیبا جدید آبان ماه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد