اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید رفاقتی دی ماه

   

بی فروغ روی یاران زندگی تابنده نیست
دولت بی دوست در جهان پابنده نیست
.
.
.
دوستی فصل قشنگیست پر از لاله سرخ
دوستی تلفیق شعور من و توست
دوستی رنگ قشنگیست به رنگ خدا
دوستی حس عجیبیست میان من و تو
.
.
.
دیگه از زغال دلسوخته تر داریم ؟
زغالتم
.
.
ای دوست به خدا دوری تو دشوار است
بی تو از گردش ایام دلم بیزار است
بی تو ای مونس جان، دل ز غمت میسوزد
دل افسرده من طالب یک دیدار است
.
.
.
در این زمانه که شرط حیات نیرنگ است
دلم برای رفیقان با وفا تنگ است


.
.
.
سلامتی رفیقی که اسم ما گوشه موبایلش خاک میخوره !
.
.
.
یه کفش همه وجودشو فدای کسی میکنه که پا تو دلش میذاره
کفشتم رفیق !
.
.
.
پرسیدند : بهشت را خواهی یا دوست ؟ گفتم جهنم است بهشت بی دوست .
.
.
.
گل اگه خشک شود ساقه ی آن می ماند دوست اگر دور شود خاطره اش می ماند
.
.
.
دلم برات پر پر شده دوختمش حالا تنگ شده
.
.
.
لوطی شماره کفشت رو بفرست بزنیم به پیشونیمون تا همه بدونن خاک پاتیم
.
.
.
رفیق خوب پزشک زندگیست تا آخر عمر مریضتم رفیق
.
.
.
یاد ها فراموش نخواهد شد حتی به اجبار
و دوستی ها ماندنی اند حتی با سکوت
.
.
.
تنها گنجی که جستجو کردن آن به زحمتش می ارزد دوست واقعیست و تو بهترین گنجی

مطالب مرتبط:

اس ام اس رفاقتی جدید/اس ام اس جدید رفاقتی و مرامی/اس ام اس رفاقتی و دوستانه/اس ام اس دوستانه جدید/اس ام اس جدید رفاقتی/اس ام اس جدید بی معرفتی/اس ام اس رفاقتی و مرامی/اس ام اس رفاقتی(جدید)/اس ام اس دوستانه جدید/اس ام اس رفاقتی/اس ام اس دوستانه/اس ام اس نامردی و خیانت/اس ام اس رفاقتی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد