اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس رفاقتی و مرامی

 

با رفیقت مثل چتر رفتار نکن که هر وقت بارون بند اومد ، فراموشش کنی . . .

.

بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهند برد ، من تو را در قلبم دارم ، نه در دنیا . . .

.

سلامتی اون رفیقی که تو دل ما نشسته و کرایه هم نمیده لامصب !!

.

یک دوست وفادار تجسم حقیقی از جنس آسمانی هاست که اگر پیدا کردی قدرش را بدان ، پس قدرت را میدانم تک رفیق گلم . . .

تو ناخدای عشقی / من ساحلی غریبم
لنگر بزن مسافر ، من خاک هر رفیقم . . .

.

کَس نمیداند در این بحر عمیق / سنگ ریزه قیمت دارد یا عقیق
من همین دانم که در این روزگار / هیچ چیز ارزش ندارد جز
رفیق

.

به همون اندازه که ماهى دوست نداره به خشکى برسه دوست دارم رفیق . . .

  

سلام خوبی ؟ امروز رفتم دکتر ؛ بهم گفت که رگهای قلبت بسته شده !
شرمنده رفیق دیگه راهی برای بیرون اومدنت نیست ! باید همون تو بمونی !!

.

از قلبم پرسیدم که فرق عشق و دوستی چیه ؟
قلبم جواب داد : کار من تأمین خون بدنه ! سؤالای چرت و پرت از من نپرس !

.

خدایا چند + چند کنم تا اون رفیقی که این اس ام اس رومیخونه بفهمه چقدر دوسش دارم !

.

به سلامتی اون رفیقی که میاد سر خاکم ، من شرمنده ام که نمیتونم برات پاشم ولی بدون خاک پاتم !

.

رفیق روزی اگر نبودم ، تنها آرزوی ساده ام این است :
زیر لب بگویى : “ یادش بخیر ”
 

.

.

نظرات 1 + ارسال نظر
آرش مهدوی چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 13:34 http://mostafa-sms.persianblog.ir/

سلام
در جدیدترین تغییرات الگوریتم گوگل برای تبادل لینک دوطرفه، هیچ امتیازی درنظر گرفته نشده است، بلکه گوگل صریحا اعلام کرده است تبادل لینک دوطرفه امتیاز منفی دارد.
برای جلوگیری از کاهش رتبه در گوگل مجبور به حذف لینک شما تا 24 ساعت آینده میباشم
نظرات خود را در این مورد با ما در میان بگذارید
mostafa-sms.persianblog.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد