اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس رفاقتی جدید

   

این اس ام اس رو میزنم به سلامتی همه خوبا
که سخت مشغول شطرنج زندگی اند و نمیدونن ما مات رفاقتشون هستیم



خاک پای دوست شدن در نزد ما یک آرزوست
گر دوست قابل بداند جان ما تقدیم اوست



بهای دوست نه از زیبایی اوست نه از دارایی او
بلکه تنها به وفاداری اوست
رفیق ما به یادتیم



هرکه با ما دوست باشد سرور و سالار ماست
یاد او درمان ما و قلب او در قلب ماست





به اندازه قلیون دوستت دارم اگه گفتی چرا ؟
ق : برای قشنگیت ل : برای لبخندت ی : برای یکی بودنت و : برای وفایت ن : برای نگاهت



صفای ما پابرهنه ها میدونی چیه؟
اینه که هیچ ریگی به کفشمون نیست



مرام فقط مرام گاو،چون نگفت من گفت ما
صفا فقط صفای مورچه که هر وقت گریه کرد هیچکس اشکش ندید
رفیق فقط کلاغ نه بخاطر سیاهیش به خاطر یه رنگیش
معرفت فقط معرفت کرم نه به خاطر کرم بودنش به خاطر خاکی بودنش



نامردا رو خیلی دوست دارم
چون اگه نباشن مردا مشخص نمی شن



عزیزی دارم که به او ایمان دارم وایمانی دارم که برایم عزیز است
لحظه های خوش مراست آن زمان ، که باشم نزد عزیز با ایمان
طاق شد طاقتم ای دوست، ملامت بگذار
که به اندک سخنی می شکند قلب رفیق



جارو برقی با اینکه می دونه زباله راه نفسش رو می بنده
باز هم هورتش می کشه
جارو برقیتم آشغال



یه رنگی فقط یه رنگی دیوار
که هرچی مرد و نامرده بهش تکیه میدن

مطالب مرتبط:

اس ام اس جدید رفاقتی و مرامی/اس ام اس رفاقتی و دوستانه/اس ام اس دوستانه جدید/اس ام اس جدید رفاقتی/اس ام اس جدید بی معرفتی/اس ام اس رفاقتی و مرامی/اس ام اس رفاقتی(جدید)/اس ام اس دوستانه جدید/اس ام اس رفاقتی/اس ام اس دوستانه/اس ام اس نامردی و خیانت/اس ام اس رفاقتی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد