اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس رفاقتی(جدید)

 

شاهزاده ی عشقی که غلامت شده ام / پابند تو و اسیر دامت شده ام
گویند کبوتری وفادار تر از طوقی نیست / طوقی صفتم ، جلد مرامت شده ام

.

میگن دوره اربابی تموم شده
پس تو اهل کدوم تباری که ما هنوز غلامتیم !؟

.

خرابتم ، نذار هرکی از کنار ما رد میشه ، بگه این خراب شده مال کیه !

.

فرشته ها همیشه وجود دارن ، اما بعضی وقتا چون بال ندارن بهشون میگیم دوست
تقدیم به فرشته ی بی بالم که به داشتنش میبالم . . .

 

.

دوست خوب پادشاه بی تاج و تختیست که بر دل حکومت میکند ، سلام پادشاه !

.

آدم بدون دوست ، چون کتاب بدون جلد است !

.

بلبلان از بوی گل مستند و ما از روی دوست
دیگران از ساغرو ساقی و ما از
یاد دوست 

.

از اوج فلک ستاره چیدن سخت است / دور از منی و به تو رسیدن سخت است
ای دوست که بی تو زندگی زندان است / بدان که از تو دل بریدن سخت است 

قلب من جایگاه رفیقی است که شقایق ها حسرت آن را می خورند . . . 

یاد ما خواه بکن خواه مکن ، مختاری / لیکن ای دوست بدان کنج دلم جا داری . . .

بهترین دوست خواهی بود حتی اگر سختی راه چشمانت را از من دور کند و بهترینی حتی اگر طنین صدایت به گوش من نرسد . . .

.

دلامون بزرگه تنگش نکنیم
زندگی آسونه سختش نکنیم
رفاقت قشنگه ترکش نکنیم . . .

.

یعنی یک دنیابرکت ونعمت ، نبودن شان ، قحطی و گرسنگی است
و من چه خوشبختم که خوشه های طلائی گندم دراطرافم موج میزند
مهربانى تان راقدر میدانم وآنرا در سیلوی جان نگهداری خواهم کرد . . .

.

.

نظرات 1 + ارسال نظر
بهنام دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 17:32 http://7-color.blogfa.com

سلام ببخشید تبادل لینک میکنین ؟ اگر موافقین سایت هامو لینک کنین منم به جاش توی وبلاگ هام لینکتون میکنم چون گوگل الگوریتمش تغییر کرده و تبادل لینک 2 طرفه رو قبول نداره اگر موافق هستین اینا رو لینک کنین :

http://1000nokte.com
هزار نکته

http://tazehayeweb.com
اخبار وب

منم اینجا لینکتون میکنم
www.7-color.blogfa.com
www.from-neverland.blogfa.com
تشریف بیارین وبلاگم بگین با چه اسمی لینکتون کنم
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد