اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

داستان عاشقانه(دلیل عشق)

روزی دختــری حین صحبت با پسری کـه عاشقش بود، پرسید :

«چرا دوستم داری؟ واســه چی عاشقمی؟ »

پسر جواب داد : « دلیلش رو نمی‌دونم، اما واقعاً دوسِـت دارم !»

- تو هیچ دلیلی نمی‌تونی بیاری ، پس چطور دوسم داری؟ چطور می‌تونی بگی عاشقمی؟

- من جـداً دلیلش رو نمیدونم ، اما می‌تونم بهت ثابت کنــم !

- ثابـت کنی؟ نه ! من می‌خوام دلیلت رو بگی !

- باشه … باشه! میگم،

چون تو خوشگلی، صدات گرم و خواستنیه، همیشه بهم اهمیت میدی، دوست داشتنی هستی، باملاحظه هستی، بخاطر لبخندت …

آن روز دختر از جواب‌های پسـر راضی و قانـع شد …

مـتأسفانه، چنـد روز بعد، دختر تصادفی وحشتناک کـرد و به حالت کما رفت …

پسر نامــه ‌ای در کنارش گذاشـت با ایـن مضمون :

« عزیزم، گفتم بخاطر صدای گــرمت عاشقــتم، امـا حالا کـــه نمی‌تونی حرف بزنی، می ‌تونی؟ نه! پس دیگه نمی‌تونم عاشقت بمونم ! گفتم بخاطر اهمــیت دادن‌ها و مـلاحظه کردن هات دوسِـت دارم، اما حالا کـه نمی‌ تونی برام اونجوری باشی، پس منم نمی ‌تونم دوست داشته باشم!

گفتـم واسه لبخندات عاشقتم؛ اما حالا نه می‌تونی بخندی و نــه حرکت کنی ! پس منم نمی‌تونم عاشقت باشم!

اگــه عشق همیشه دلیـل بخواد مــث الان، پس دیگه برای من دلیلی واسه عاشـــق تو بودن وجود نداره!

واقعاً عشق دلیل می‌خواد ؟؟ نــه ! معلومه کـه نــه ! پس من هنوز هم عاشقتم.  

مطالب مرتبط:

جرات.../تنهایی/زندگی تلخ../مطالب جدید عاشقانه/روزی میرسه که به خاطر نبودنم بغض میکنی!/کاش زندگی به همین سادگی بود/تنهایی را دوست دارم/دل دریا/دلم برای تو لک زده/سرد سردم .../دخترک/گاه دلتنگ میشوم/در کنار تو بودن/امروز روز تازه ایست/لعنت به زمانه.../داستان عاشقانه(دلیل عشق)/مطالب عاشقانه/و چه دردهایی که نکشیدم.../به خدا درد داره/پیش از تو آب معنی دریا شدن نداشت/دوباره صدایم کن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد