اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

امروز روز تازه ایست

روزهایـــم می گذرند...!

صبح بیـــدار میشــوم به خـــواب شب قبــل فـــکر می کنــم...!

لبخند می زنم!

به رویاهای ندیـــده ام فکر می کنم..

به خاطره هایم..!


هر روز امسال را با روزهای سال قبل مقایسه می کنم...!

لبخند می زنم وبرای مدتی فراموش میکنم

که باز تکرار روزمرگی هایم را می بینم؛در دریای افکارم غرق می شوم!

شب میشود..!

به بالیـن می روم آنقدر به انچه که گذشته فکر می کنم تا بیداری از رو برود..!

امروز روز تازه ایست!

من خوبــم!

روزهایـم می گذرنـد و من هنــوز لبخنـــد می زنــم!

این از احوالی بود که بارها پرسیده شد..!

اگه سوال دیــگه ای هم بــود...!

بپـــرس..!

ولی این بار منتظر شنیدن جواب نبـــاش...!  

 

مطالب مرتبط:

داستان عاشقانه(دلیل عشق)/پیش ازتو آب معنی دریا شدن نداشت/دوباره صدایم کن/حلالت میکنم اما.../سیگار لبت/چه بر سر عشق آمده/باران نبار. من نه چتر دارم نه یار/متن عاشقانه زیبا/من مردتر بودم/من زنم/دل شکسته ام/متن عاشقانه/متن های عاشقانه زیبا/چند متن عاشقانه زیبا/انتظار آمدنت/یک خط

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد