اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

روزی میرسه که به خاطر نبودنم بغض میکنی!

  
روزی خواهد رسید...
که دیگـــــــــر...
نه صدایم را بشنــــــــوی...
نه نگــــــــاهم را ببنی...
نه وجودم را حس کنـــــــــی....
.و میشویی با اشکت....
سنگ قبر خاک گرفته ی مرا.....
و ان لحظه است...که معنی تمام حرف های گفته و نگفته ام را میفهمی
ولی....من ...دیگر ...نیستم....

****************************************

می شنوی؟؟؟؟
گوش کن...
صدایی می آید!!!
خوب گوش کن...
صدای ناله ی زمین است،
که مردی با کلنگی،
گودالی در حال کندن است...
گودالی به شکل مستطیل
برای من...


****************************************
خداوندا امضا کن…

به یکتایی ات قسم،کم آورده ام…

بازکن نامه را،

استعفاى من است از زمینت…


مبارک خودت باشد،

اینجا کسی مرا دوست ندارد...

****************************************
روزی خواهد رسید...
که دیگـــــــــر...
نه صدایم را بشنــــــــوی...
نه نگــــــــاهم را ببنی...
نه وجودم را حس کنـــــــــی....
.و میشویی با اشکت....
سنگ قبر خاک گرفته ی مرا.....
و ان لحظه است...که معنی تمام حرف های گفته و نگفته ام را میفهمی
ولی....من ...دیگر ...نیستم....

****************************************

می شنوی؟؟؟؟
گوش کن...
صدایی می آید!!!
خوب گوش کن...
صدای ناله ی زمین است،
که مردی با کلنگی،
گودالی در حال کندن است...
گودالی به شکل مستطیل
برای من...

مطالب مرتبط:

کاش زندگی به همین سادگی بود/تنهایی را دوست دارم/دل دریا/دلم برای تو لک زده/سرد سردم .../دخترک/گاه دلتنگ میشوم/در کنار تو بودن/امروز روز تازه ایست/لعنت به زمانه.../داستان عاشقانه(دلیل عشق)/مطالب عاشقانه/و چه دردهایی که نکشیدم.../به خدا درد داره/پیش از تو آب معنی دریا شدن نداشت/دوباره صدایم کن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد