اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

تنهایی

   

تنهایی یعنی یه وقتایی هست میبینی فقط خودتی و خودت،رفیق داری همدود نداری، خانواده داری حمایت نداری، عشق داری تکیه گاه نداری، مثل همیشه! همه چی داری و هیچی نداری
از کنار تنهایی من که رد شدی گوشهایت را بگیر اینجا سکوت آدم را کر میکند!


گاهی نه گریه آرامت می کند و نه خنده، نه فریاد آرامت میکند نه سکوت آنجاست که با چشمانی خیس رو به آسمان میکنی و میگویی… خدایا تنها تو را دارم…. تنهایم مگذار
با کابوسی از خواب پریدم خواستم به آغوشت پناه ببرم ولی یادم نبود که از نبودنت به خواب پناه برده بودم…

مطالب مرتبط:

زندگی تلخ../مطالب جدید عاشقانه/روزی میرسه که به خاطر نبودنم بغض میکنی!/کاش زندگی به همین سادگی بود/تنهایی را دوست دارم/دل دریا/دلم برای تو لک زده/سرد سردم .../دخترک/گاه دلتنگ میشوم/در کنار تو بودن/امروز روز تازه ایست/لعنت به زمانه.../داستان عاشقانه(دلیل عشق)/مطالب عاشقانه/و چه دردهایی که نکشیدم.../به خدا درد داره/پیش از تو آب معنی دریا شدن نداشت/دوباره صدایم کن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد