اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس خنده دار جدید آذرماه 93

 

به یارو میگن با خرچنگ جمله به ساز میگه کره خر چنگ نزن
________________________________________
مورد داشتیم پسره رو در حال گریه دیدن بهش گفتن چرا داری گریه میکنی!؟
گفته زنم بهم خرجی نمیده
________________________________________
مورد داشتیم که دختره برا پسره یه لایک زده ، پسره فرداش رفته خواستگاریش
________________________________________
به دختره گفتم متولد چه سالی هستی؟
گفت : ۷۳
گفتم : چه ماهی؟
گفت : وای مرسی تو هم خیلی ماهی
________________________________________
به حیف نون میگن با مهرداد جمله بساز
میگه: آقا ببخشید میشه امتحانای شهریورو تو مهر داد؟
________________________________________
معده آدم باید به درجه ای از شعور برسه که هوس چیزی رو که توی یخچال نیست رو نکنه


________________________________________
آقا ما هرجا واسه کار رفتیم یه نگا بهمون انداختن گفتن تست اعتیادم داری؟؟؟
.
.
.
.
.
حالا واسه معافیت سربازی که رفتیم دکتره گفت جوون به این پهلوونی حیف نیست نره سربازی
________________________________________
اعتراف میکنم تا هشت سالگی فکر دم دارم تو یه فیلم بازی میکنم همشم دنبال دوربین میگشتم هیچ وقتم پیداش نکردم. اما بالاخره پیداش میکنم ودیگه نمیزارم از زندگی شخصی فیلم بگیره والا امیر افبی
________________________________________
یکی از فانتزی ترین فانتزی هام اینه که وقتی امتحان دارم کتابو بگیرم جلو صورتمو تند از اول تا اخرشو ورق بزنم بهد همه مطالبش یه جا بره تو ذهنم در هم نیاد
________________________________________
مورد داشتیم تو خواستگاری پدره دختره از آقا پسره پرسیده:
شغلت چیه عزیزم؟
پسره گفته: وکیلم
دختره از تو آشپزخونه داد زده
با اجازه پدر و مادرم بعله !!!
بی شوهری چه میکنه
________________________________________
مورد داشتیم دختره تو مراسم کفن و دفن باباش
فامیلا بهش گفتن مشکی چقدر بهت میاد
با جنازهء باباش عکس انداخته گذاشته فیسبوک بالاشم نوشته :
ی روز خوب با پدر مرحومم !!!
خدایا خودت ظهور کن
________________________________________
یکی از لذتای زندگیم اینه که وقتی تو فوتبال یه تیمی گل میزنه زل بزنم به گوشه تلویزیون تا عوض شدن عدد نتیجه رو ببینم
________________________________________
تا حالا چن بار اینجوری شدین ؟
ساعت کوک کردم گذاشتم رو ۶
ولی ۵:۵۹ دقه رفتم واستادم بالا سرش
تا اومده زر بزنه خفش کردم کصافطو !
خیلی کینه دارم ازش
.
.
.
________________________________________
بر اثر شوخی حیف نون چهل و پنج نفر کشته شدند! این حادثه زمانی رخ داد که حیف نون چشای راننده اتوبوس رو گرفته بود و بهش گفت من کی ام
________________________________________
زندگی به من دو چیز آموخت!
.
.
.
.
.
.
هیچ کدومشو نمیگم!
والااااا سایت امیر افبی
دهنم صاف شد تا یاد گرفتم….
خودتون برید تحقیق کنید یاد بگیرید
چه توقعایی از آدم دارید
یکم روپای خودتون وایسید
________________________________________

بابام میگه اپ بهتری نمیشناسی که
مث لاین بفهمی چند نفر پی امت رو خوندن
مث Oovoo راحت بشه تماس تصویری برقرار کرد
مث واتساپ سرعتش خوب باشه
مث بی تالک بشه افراد نزدیکت پیدا کرد
مث فیس بوک افراد مشهور پیج داشته باشن
مث تانگو…
من
اسید لطفا 

اس ام اس مرتبط:

اس ام اس خنده دار جدید تنبلی/اس ام اس خنده دار با حال جدید/اس ام اس خنده دار باحال/اس ام اس خنده دار جدید سال 93/اس ام اس خنده دار جدید فروردین 93/اس ام اس خنده دار جدید اسفند 92/اس ام اس خنده دار جدید بهمن92/اس ام اس خنده دار زناشویی جدید بهمن ماه/اس ام اس خنده دار جدید دی 92/اس ام اس خنده دار دی 92/اسمس خنده دار با حال جدید/یکی از فانتزیام اینه که/اس ام اس خنده دار جدید دی ماه/اس ام اس خنده دار جدید/اس ام اس خنده دار جدید آذر ماه/اس ام اس و جوک خنده دار جدید/اس ام اس های جدید خنده دار/اس ام اس مورد داشتیم خنده دار/اس ام اس های خنده دار جدید/اس ام اس خنده دار جدید آذر ماه/اس ام اس خنده دار جدید آذر/اس ام اس خنده دار جدید آذر 92/اس ام اس جدید خنده دار/اس ام خنده دار و سرکاری/اس ام اس جدید خنده دار/اس ام اس خنده دار جدید/اس ام اس جدید خنده دار/اس ام اس خنده دار و سرکاری/اس ام اس جدید خنده دار خرداد ماه/اس ام اس خنده دار خرداد 91/اس ام اس جدید خنده دار خرداد ماه 91/اس ام اس جدید خنده دار و سرکاری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد