اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید خنده دار

با ایل و طایفه نشستیم فیلم تخیلی نگا میکنیم فک هممون چسبیده به زمین بچه ۱۰ساله برگشته میگه این مزخرفات چیه نگا میکنین بزنین من اخبار گوش کنم :|
این فاجعه ۲۰۱۲ ، همین دهه هشتادیا بودنا ما نفهمیدیم :-\
*
*
*
زن: اگه میدونستم هیچی نداری عمرا باهات ازدواج نمیکردم :|
مرد: منکه گفته بودم تو همه چیز منی :))
*
*
*
ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻻﻥ پسر ﺧﺎﻟﻢ ﻣﺴﯿﺞ ﺩﺍﺩﻩ :
:ﻣﻦ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ ﻋﺎﺷﻘﺘﻢ !!
ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ ﺑﺰﻥ ﻗﺪﺵ !!
ﮔﻔﺖ : ﯾﻌﻨﯽ ﺗﻮ ﻫﻢ ﻣﻨﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ؟
ﮔﻔﺘﻢ : ﻧﻪ ﺩﯾﮕﻪ،ﺍﻻﻥ ﺟﻔﺘﻤﻮﻥ ﻣﻨﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯾﻢ :))
ﺧﻮﺏ ﺿﺎﯾﺶ ﮐﺮﺩﻡ ﻧﻪ؟؟؟
*
*
*
بچه: چرا عروس لباس سفید میپوشه؟
مامان: چون بـهـتـرین خاطره زندگیشـه
بچه: چـرا دامـاد مــشـکـی مـیـپـوشـه؟
مامان: خـــفه شـــو!!

 *
*
*
تو صف نونوایی بودم دیدم یه زنِ همینجور همرو داره هول میده هی میره
جلو بهش گفتم کجا حاچ خانوم صفه ها :@
گفت عاخه من فقط نون میخام!!!
انگار ما توله سگ میخایم :|
*
*
*
یکـی از فانتـزیام اینـه کـه برم تـو اتاق پسرم!!!!!!!
(چیه مگه به من نمیاد پسر داشته باشم؟؟؟ حسودا :))
بعد بهش بگم:
پسرم اوضاع مالـیت چطـوره ؟
پـول مول داری؟!
اونم تریپ جنتلمنی برداره بگه آره فعلاً دارم ،
.
.
.
منم بگم: خوب یه هفـت تومن بده من برم بـنـزین بـزنـم
*
*
*
یکی از فانتزیام اینه که پورشه پانامرا دیدم باعجله سوار شم
بگم : چرا انقد دیر اومدی ؟؟!!!
بعدش که راننده رو دیدم بگم : اااا ببخشید فک کردم بابامه !
بعد پیاده شم :))
*
*
*
یه بار هم تو گوگل جستجو کردم“عکس نیمه گم شده ی من ....
عکس یه بزغاله اومد داشت نوشابه می خورد!!!
هیچی دیگ الان یه سالی هست نوشابه نمیخورم و افسردگی گرفتم!!!
گوگل کصافط
*
*
*
جاتون خالی چند ساعت پیش تو پراید دوستم داشتم پسته میخوردم ... :|
*
*
*
اطلاعیه کاملا جـــــدی !
افق به شرط چاقو…
نون خشک بیار افق ببر…
اعتبارتو با ١۴٩ بزن ٢٠% افق هدیه بگیر…
با ارسال پیامک به ۴٧۴٧ شانس خودتونو برای برنده شدن افق فانتزی امتحان کنید…
افق فرسوده خریداریم…
یک قطعه افق کلنگی فروش یا معاوضه…
هرچی میخوای ببر ولی افقو با خودت نبر…!
افقیه افــــــــــق!
*
*
*
زنگ زدم پشتیبانی میگم: چرا سرعت اینترنتم کم شده؟
میگه: چون کندی سرعت دارین!
گفتم اجرت با سید الشهدا خیالم راحت شد، یه خانواده از نگرانی در اوردی ! پس دلیلش اینه! البته خودمم شک کرده بودم!
*
*
*
یه زمانی تو مدرسه با دوستمون هماهنگ می کردیم که : تو اجازه بگیر برو بیرون منم 2دقیقه دیگه میام!
بعد معلم عقده ای می گفت صبر کن تا دوستت بیاد بعد برو.....
من که حلالشون نمی کنم!!!!! 

نظرات 1 + ارسال نظر

Hahahaha, what a funny this YouTube record is I'm still laughing, thanks apt admin who had posted by this site.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد