اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس خنده دار خرداد 91

 

با توجه به سیر صعودی و پرشتاب قیمت لبنیات
این روزها هر چه بیشتر گاو باشی ، بهتر است !
.
.
.
خدایا هر دری رو خواستی ز حکمت ببندی نزدیکِ در یخچال نشو !
ممنون
.
.
.
میگن قیمت گل رفته بالا ، قدر خودتو بدون
چون صد در صد قیمت کود هم میره بالا !
.
.
.
حیف نون میخواست بره مکه ، تو خونه قرآن نداشتن ! از زیر کتاب علوم ردش کردن !
.
.
.

از مهمترین مزیتهای زندگی در کانون گرم خانواده نسبت به زندگی مجردی
تقسیم پشه ها بین اعضای خانواده است !
.
.
.
سلام عزیز دوست داشتم بیام پیشت ! اما ببخشید نمی تونم. برنامتو بخاطر من تغییر نده
قربانت
امضا:(شانس) !

 .
.
.

به غضنفر میگن چرا خودکشی کردی ؟ افسرده‌ای ؟
میگه نه بابا ، خوبم ، می‌خواستم تو اوج خداحافظی کنم !
.
.
.
دوستت دارم تا آخر ، تا انتهای باور
تا آخر زمونه ، این خط –  اینم + نشونه !
.
.
.
همتون تنهایین !! همراه اول دروغ میگه !
“ ایـرانسـل ”
.
.
.
سخن قصار از غضنفر :
وقتی کسی به تو می گوید: « کلا گفتم… » منظورش این است که
فلانی بی خیال جزئیات شو، گیر نده. گـــــ* ــه خوردم
.
.
.
در دنیایی که همه یا گوسفندند یا گرگ
ترجیح میدهم چوپان باشم
همدیگر را بدرید
من نی میزنم
♪ ♪♪ ♫
.
.
.
کاش می اومدی حالم رو بهم بزنی
خوشحالی‌هام ته نشین شده !
.
.
.
ای کاش بجای دهنم، جاده ی زندگیم آسفالت میشد !
(از سخنان قصار غضنفر)
.
.
.
کی اشکاتو پاک میکنه ، شبا که غصه داری
بهش بگو ذوق نکنه ، اونم تنها میذاری !
.
.
.
عه ! شما همونی هستین که هیچ گـ *ـهی نیست !؟
می‌شه یه امضا بدین !؟
.
.
.
این شعر زیر بسیار کاربرد دارد ! من خودم هزار بار شماره هام پاک شده
بعد که اس ام اس میاد ، میمونم این شماره مال کیه !
بدبختی اینجاست فقط کافیه طرف بفهمه که شماره هات پاک شده
هزار جور ادا اطوار در میاره تا بگه کیه !
حالا این شعر محترمانه شاید تاثیرش بهتر از فحش و تهدید باشه !
.
.
.
در حافظه ی گوشی من نام شما نیست
ای دور ز غم یاور من نام شما چیست؟
عذرم بپذیر حافظه یکباره پریده !
نامت بفرست ثبت مجددبشه برلیست
.
.
.
ای دو سه تا کوچه زما دورتر / قلیان تو از همه پر دودتر
کاش که همسایه ما می شدی / پایه قلیان کش ما می شدی
ای به فدای بافور و قلیان تو / مانده ام در حسرت دیدار تو !
.
.
.
نگه داشتن دُم ماهی و قــلب یک زن
از مشکل ترین کارهای دنیاسـت !
.
.
.
گفتم که لبت ، گفت آب حیات / گفتم دهنت ، گفت حب نبات
گفتم که توانم دهم بوسه بر آب حیات؟ / گفت د نه د اونو بده به بابات !
.
.
.
حیف نون :
گالیله غلط کرد گفت زمین می‌چرخه
اگه می‌چرخه پس چرا خنک نمیشه ؟

.
.
.

یا اسم خودتونو نذارین دوست
یا وقتی آدم سگ می شه هنوز دوستش داشته باشین !
( با تشکر انجمن انسانهای سگ نما )
.
.
.
کلاْ افرادی که ازدواج میکنند دو دسته اند :
آنهایی که از جانشان سیر شدند و آنهایی که قصد جان دیگری را دارند !
.
.
.
شنیدین این دخترای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟
یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من!
ازدواج که قصد نمی خواد!! خواستگار می خواد که تو نداری!
.
.
.
شنیدین این پسرای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟
یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من!
ازدواج که قصد نمی خواد!! پول می خواد که تو نداری!
.
.
.
فصل عینک دودی بر همه ی هیزان عزیز مبارک .
با آسودگی همه جای طرف را دید بزنید در حالیکه سرتان در آن راستا نیست
(انجمن هیزان مجرب و مجرد) 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد