اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس خنده دار جدید بهمن92

    

sahelkhande.blogsky.com

نمیدونم چه حکمتیه تو این فیلما.!
که طرف زخمی می شه و دقیقا تو همون دقیقه بارون میاد وقتی هم زخمش خوب میشه بارون بند میاد.!
یعنی تو تابستون هم این مورد اتفاق افتاده.
.
.
.
برنامه نود تو شهر حیف نون اینا
به نظر شما قهرمان لیگ چه تیمی است
۱- بلی
۲- خیر
لطفا عدد گزینه ی مورد نظر خود را برای دیگران ارسال نمایید تا آنها نیز متوجه بشوند.
.
.
.
بچه بودیم مهمونی که میخواستیم بریم میگفتن جای بچه نیست . . . . . حالا نمی خوایم بریم میگن زشته نیای!!!!
فرستنده : یعنی میشه…^_^
.
.
.
امروز رفتم جلو در کابینت بازش کردم بهش خیره شدم
بعد یه مدت به خودم گفتم من این جا چیکار میکنم
اخ جون بیماری خود درگیریم با یخچال داره خوب میشه….


.
.
.
عاغا دیروز وقت نهار مامانم, من و داداشمو صدا کرده میگه:
بیاید ببینم کی چی می خوره.
حالا ما با هزار امید فکر می کنیم چند نوع غذا داریم.
رفتیم اونجا دیدیم ۲ نوع غذا هست.
نیمرو با رب , نیمرو بی رب
سلامتی همشون: لایک
.
.
.
.
.
.
من بیــست و یــک سالمـه هنـــوز دارم با نوکیـــا ۱۱۱۰ کـــرم پــرورش میـــدم اون وخـــت گودزیلا هشـــت سالشه داره با تبلتش که اندازه سر من مــیوه میتــرکـــونه.
بــی شعـــور نمیگـــه عـــاقا محمـــد هـــم دلـــش میخـــواد.
.
.
.
تو این سرما و هوای ۲نفره
یه دوس دختـــرم نــداریـــــــم
آتیشش بزنیـــم گــــرم شیــــم
.
.
.
خریتهایی که من تو زندگیم کردم خود خر نکرده!!!
.
.
.
کافیه به یه نفر که حتی سوادم نداره بگی که انگلیسی بلد نیستی، یه جوری بهت نگاه میکنه که انگار خودش “تافل” داره . . . . والا
.
انگلیسیم ضعیفه، LIKE بکن اعصاب ندارم . . . .
.
.
.
“داداشی ” چیست ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
همون دوست پسره ، فقط رو نیمکت ذخیره نشسته تا نوبتش بشه ! )
.
.
.
دیروز اس ام اس دادم ببینم سبد کالا بهم تعلق گرفته یا نه؟
جواب اومد : از شما بعیده
الان موندم بهم روحیه داده یا تحقیرم کرده ؟!
.
.
.
دختره پست گذاشته من هم با لپ تاپ میام تو اینترنت هم با گوشی.
ازش پرسیدم الان با چی؟
میگه: با ساپورت مشکی و پیرهن بنفش…
من؟ ۀ}}^^^
اینترنت +*! $$
دختره)))))
.
.
.
چـه کـنـیـم اوسـگُـل اسـت دیـگـر..
.
.
.
.
وقـتـی کـه مـی بـیـنـد مـخـاطـب خـاصـش ابـرو هـایـش را بـهـتـر از او بـرداشـتـه،بـا او قـهـر می کـنـد!! ^_^
.
.
.
عاقااینا چه آهنگاى مبتذلین!این صداوسیماماداریم آدم رقصش میگیره یه آهنگایى میذاره من جمله بالابالا،برنج طبیعت وهایلى،کیک شایلى واقعابیکارن شاعراى الآنمااااا!!!
عاقااین تسبیح من کجاس بابا
.
.
.
شــماره شناســـنـامـه بــابــام ۲۱۰٫
مــن بـچــه کـ بـودم فــکـ مـیکـردم بــابــام دویــسـتـو دهـمـیـن آدمــیــه کــ تـو جــهـان بـدنـیـا اومــده.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تــازه ایــن کــ چــیــزی نـیــس مــال عــمــوم ۱
اون بــدبــخـتُ کـ دیــگـه فــکـ مـیـکـردم حــضــرتـــ آدمـــه.
.
.
.
ما بچـــه بودیـــم ایـــن دمپایـــی دَهـــن بســـته ها هَـــس. اونـــارو پـــر از خـــاک و خـــول میکـــردیـــم برا خـــودمـــون موانـــع سخــت درســت میکــردیــم عَـــن عَــــن و دیــــد دیــــد کُـــنان هولـــش میـــدادیـــم و از موانـــع عــبور مــیکردـــیم. حـــس راننـــدگــان سر سخـــت بهمـــون دســـت میـــداد. اون وخ ی گـــودزیــــلا تــو کوچــمــــون امـــروز با متــور چهـــار چرخـــش تــوی بــرف جلـــو مـــن مارپیـــچی قر میــــداد.
دستـــم درد نکنـــه که پنچـــرش کـــردم. عاخـــه دیگـــه داشـــت بغـــضم میترکــــید
.
.
.
.
هـنـوز مـیگـویـد هـمـه ی گزیـنـه هـا روی مـیـز اسـت، نـمـیـدانـد مـا بـا زیـرمـیـزی بـیـشـتـر حـال مـی کـنـیـم!! ^_^
.
.
.
امروز بابام به خواهرم میگه دخترم از این به بعد میخوای شال بخری ۲تا بخر!! اونم با ذوق گفت چرا بابا؟ بابام گفت :یکیش واسه کیلیپست!!!!!!!!!! یکیش واس بقیه موهات! ^-^
.
.
.
جغد هم نشدیم حداقل روزا بخوابیم
اصن یه وضی
.
.
.
یکی از خاطرات دهه شصتیا
رفتن به مدرسه حتا در صورت بارش سنگ از آسمون!!!!!!!!
.
.
.
پسر خالم گفت :امروز جون یه نفرو نجات دادم، هزار تومن دادم به یه فقیر داشت از خوشحالی میمرد ازش پس گرفتم.
اینم فک و فامیله ما داریم.
.
.
.
گریه می کرد گرگ!
وقتی دید سگ به خاطر تکه استخوانی لگد های چوپان را تحمل میکند!
.
.
.
اعتراف میکنم امروز یه پسر رو دیدم شلوارش بالا بود و احساس کردم تو زندگیم یک مرد واقعی رو دیدم هعیییی روزگار
.
.
.
این روزا دلم که میگیره…. میرم سمت پیانو
میبینم ندارم برمیگردم.
.
.
.
خسیسه از دست بچش عصبانی میشه، میگه :حیف که پول یارانهتو میرزن به حسابم وگرنه میکشتمد!
.
.
.
فضانوردان ناسا :از فضا فقط دو رشته ی طویل روی زمین معلوم است اولی دیوار چین دومی صف سبد کالا:)
.
.
.
ترکیه است دیگر…
گاهی فیلم میسازد شونصد قسمت، آخرشم نمیفهمی کی بچه کیه؟
کی شوهر کیه؟ بابای این بچه هه کیه؟ چرا این یارو هم عموشه هم باباش…
خلاصه اوضاعیه :
.
.
.
شومایی که دوس پسر ندارید
بیاید پایین یه چیز درگوشی بگم
واووووووووو
چقدر دختر ترشیده می بینم اینجا
برگردید
برگردید بالا بو ترشی گرفت
اصنم رو من حساب وا نکنین که قصد آشنایی ندارم!!!!
.
.
.
آرزو به دل موندم
در جعبه دستمال کاغذیو باز کنم و برگ اولش عین آدم بیادبیرون
.
.
.
سوال:
از نظر شما شروع شدن قار و قور شکم با حضور در کلاس چه رابطه ی دارد؟عایا؟
مستقیم:لایک
غیر مستقیم:۹ لایک
فرستنده : مالک
.
.
.
آغا دیروز داشت تو تلویزیون آهنگ محلی پخش میکرد<خوانندذش بجای ساز ی شاخه گل دستش بود!!!!پرسیدم چرا این تو دستش گل گرفته؟خالم گفت حتما میخواد نشون بده خیلی خوشحاله!!!!!!!!!
.
.
.
دوستم رفته جواب آزماییشو گرفته، قند داره، اوره داره، چربی داره، کلسترول داره و… بهش میگم اگه یه کم نخود و عدس داشتی خودت به تنهایی یک سبد کالایی بودی
.
.
.
آیـا مـیـدانـسـتـیـد اگـه نـیـوتـن جـاذبـه رو کـشـف نـمـیـکـرد الـان مـا داشـتـیـم پـرواز مـیـکـردیـم؟
بـریـد حـال کـنـیـد بـا ایـن اطـلـاعـاتـی کـه در اخـتـیـارتـون مـیـذارم…(^_^)
.
.
.
ینی امکان نداره تو دوران تحصیلت با لوله خودکار بــیک ,یکی از این کارارو نکرده باشی:
.
.
-کاغذ یا شادونه بذاری تو دهنت, بعد با اون لوله فوت کنی پس کله هم کلاسیات…. اونام میگفتن: ” آقا اجازه, یکی لوله خودکار به ما میزنه…”
-سر لوله رو میکردی تو پوست پرتقال, بعد یه تیکه از اون میرفت تو لوله, حالا مغزیش رو از ته میدادی تو,تیکه پرتقاله پرت میشد بیرون, یه صدای لاپ هم میداد.
- باهاش نوار جمع شده تو نوار کاست رو برمیگردوندی…
-اگه خود خودکارت کمرنگ مینوشت,از این لوله مثل وردنه استفاده میکردی تا جوهرش روونتر شه…
-با درشم یا برا بچه کوچیک سوت میزدی , یا گم میکردی یا میجویدی….!
.
.
.
گودزیلا است دیگر
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گاهی دلش سیلی میخواهد
.
.
.
نیا باران …
نیا لعنتی …
دارم میرم سبد کالا بگیرم آخه ، خیس میشم
.
.
.
یارو زنگ میزنه رادیو: الو سلام رادیو پیام؟؟!!
خانمه : بله بفرماید.
میگه : من یه کیف پیدا کردم توش ۵۰میلیون پوله.
خانمه : افرین بە شما، میخواهید از این طریق پیام بگذارید که صاحبش پیدا بشه ؟؟
جواب میده : نه میخام یه آهنگ غمگین واسه صاحبش درخواست کنم!
.
.
.
تصمیم دارم قسمت قدردانی پایان نامه ام از گوگل به خاطر زحمات بی دریغش تشکر کنم
.
.
.
هی تو…اره تو
وقتی میری بیرون ایشالا بارون بیاد چتر هم نداشته باشی خیس بشی یهو سکته کنی آمبولانس هم اون دور ورا نباشه درجا بیوفتی بمیری خخخخخخ

مطالب مرتبط:

اس ام اس خنده دار زناشویی جدید بهمن ماه/اس ام اس خنده دار جدید دی 92/اس ام اس خنده دار دی 92/اسمس خنده دار با حال جدید/یکی از فانتزیام اینه که/اس ام اس خنده دار جدید دی ماه/اس ام اس خنده دار جدید/اس ام اس خنده دار جدید آذر ماه/اس ام اس و جوک خنده دار جدید/اس ام اس های جدید خنده دار/اس ام اس مورد داشتیم خنده دار/اس ام اس های خنده دار جدید/اس ام اس خنده دار جدید آذر ماه/اس ام اس خنده دار جدید آذر/اس ام اس خنده دار جدید آذر 92/اس ام اس جدید خنده دار/اس ام خنده دار و سرکاری/اس ام اس جدید خنده دار/اس ام اس خنده دار جدید/اس ام اس جدید خنده دار/اس ام اس خنده دار و سرکاری/اس ام اس جدید خنده دار خرداد ماه/اس ام اس خنده دار خرداد 91/اس ام اس جدید خنده دار خرداد ماه 91/اس ام اس جدید خنده دار و سرکاری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد