اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس سکوت جدید آذر 93

 

سکوت میکنم زمانی که از شدت غرور فریاد قدرت سر می دهد فکر میکند بازی را برده است غافل از این که جواب ابلهان خاموشی است
$
$
$
$
داور قلبم نه سوت دارد
نه کارت قرمز
راحت باش!
تا دلت می خواهد خطا کن
سکوت میکنم باز هم سکوت میکنم …
$
$
$
$
همیشه سکوت نشانه ی تایید حرف طرف مقابل نیست ، گاهی نشانه ی قطع امید از سطح شعور اوست
$
$
$
$
صداقت؟ یادش گرامی
غیرت؟ به احترامش یک لحظه سکوت
معرفت؟ یابنده پاداش میگیرد
عشق ؟ از دم قسط !
واقعا به کجا چنین شتابان؟…
$
$
$
$
نعره هیچ شیری
خانه چوبی را خراب نمیکند
من از سکوت موریانه ها میترسم!
$
$
$
$
گهگاهی از اعماق وجودم فریاد میزنم، آنگاه آرام و در سکوت می خندم و سپس بر حال خود
گریه میکنم، آیا سزای دوری از تو دیوانگیست!!


$
$
$
$
تاریکی را دوست دارم، چون پیامدش روشنایی است، سکوت را دوست دارم چون آرام بخش است تنهایی را دوست دارم چون تو را به یادم می آورد
$
$
$
$
تظاهر به شادی می کنم
حرف میزنم مثل همه
اما
خیلی وقت است مرده ام!
خیلی وقت است دلم می خواهد روزه ی سکوت بگیرم
دلم می خواهد ببارم…
$
$
$
$
سکوت میکنم زمانی که از شدت غرور ومستی فریاد قدرت سر می دهد فکر میکند بازی را برده است غافل از این که جواب ابلهان خاموشی است!
$
$
$
$
من سکوت کردم چون حوصله ی اثبات دروغاشونو نداشتم
اونام گذاشتن به حساب :کم حرف بودن خجالتی بودن حتی کم آوردن!
$
$
$
$
سخت است
با گریه بنویسی دردهایت را!
اما بگویند:
چه زیبا مینویسی
من در خویشتنم
باز هم!
همه ام را سکوت فرا میگیرد…
$
$
$
$

اینجا فقط واژه می فروشم و سکوت میخرم
چه تجارت دردناکی ست تنهایی…
$
$
$
$
کنار برکه دلم نشستم ونیامدی!
دوباره در سکوت خود شکستم و نیامدی!
سوال کردم از خدا نشانه خانه تو را
سکوت کردو در سکوت شکستم ونیامدی!!
$
$
$
$
از کناره تنهایی من که می گذری گوش هایت را بگیر
سکوت این جا آدم را کر می کند…
$
$
$
$
این روزها
من خداى سکوت شده ام
خفقان گرفته ام تا آرامش اهالى دنیا خط خطى نشود!!
$
$
$
$
من سکوت کردم چون حوصله ی اثبات دروغاشونو نداشتم
اونام گذاشتن به حساب :کم حرف بودن خجالتی بودن حتی کم آوردن!
$
$
$
$
ولى افسوس سهمم از نوشتن فقط یک کلمه, و از گفتن, سکوت فریاد است
$
$
$
$
دو چیز انسانیت را در وجود انسان ها
از بین می برد:
فریاد ، وقتی باید سکوت کرد
سکوت ، وقتی باید فریاد زد
$
$
$
$
گاهی سکوت شرافتی دارد
که در گفتن نیست…
$
$
$
$
شمع تصمیمش را گرفت لبخند زد!
سکوت کرد و برای همیشه خاموش شد تا دیگر هیچ پروانه ای این چنین عاشقانه نسوزد!
$
$
$
$
چند وقتیست هر چه می گردم
هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم
نگاهم اما
گاهی حرف می زند گاهی فریاد می کشد
و من همیشه به دنبال کسی می گردم!!
که بفهمد یک نگاه خسته چه می خواهد بگوید!
$
$
$
$
سکوت سرشار از راز است، پس سکوت کن تا رازهای درونت را بیابم…
$
$
$
$
مغرورانه اشک ریختیم چه مغرورانه سکوت کردیم
چه مغرورانه التماس کردیم چه مغرورانه از هم گریختیم
غرور هدیه شیطان بود امیر و افبی عشق هدیه خداوند
هدیه شیطان را به هم تقدیم کردیم
هدیه خداوند را از هم پنهان کردیم…

اس ام اس مرتبط:

اس ام اس جدید سکوت آبان 93/اس ام اس سکوت تلخ جدید/اس ام اس سکوت جدید آبان 93/اس ام اس سکوت فروردین ماه 93/اس ام اس جدید سکوت اسفند92/پیامک جدید سکوت/اس ام اس سکوت جدید/اس ام اس سکوت آذر ماه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد