اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس سکوت جدید آبان 93

 

اونی که سکته ی قلبی کرده مرده
اونی که سکوت قلبی کرده مرده تر
@
@
@
@
رفتی و ندیدی که چه محشر کردم
بااشک عشق تمام کوچه را تر کردم
دیشب که سکوت خانه دق مرگم کرد!
وابستگیه عشقم را به تو باور کردم…
@
@
@
@
سکوت نکن
زمزمه کن گاهی
قدم بزن در کوچه های زندگی
و گاهی آرام پرواز کن
این آبی بیکران مال تو نباشد
مال کیست
@
@
@
@
سکوت هزار حرف نگفته است!!
@
@
@
@
دوستی
نه در ازدحام روز گم می‌شود نه در سکوت شب؛
اگر گم شد
هرچه هست، دوستی نیست…
@
@
@
@
مدتی است تنها صدایی که میشنوم!!
صدای فریاد سکوت دلم است…


@
@
@
@
سکوت سرشار از سخنان ناگفته است از حرکات ناکرده اعتراف به عشق های نهان و شگفتی های بر زبان نیامده و در این سکوت حقیقت ما نهفته است حقیقت تو و من!!
@
@
@
@
سلامتیه اونی که فکر میکنیم تونستیم فراموشش کنیم اما وقتی تنهاییم تو سکوت شب میبینیم که چقدر دلمون هواشو کرده…
@
@
@
@
چه مغرور و مردانه سکوت کردی
در برابر سیل اشک هایم!
بی تفاوتیت مبارک…
@
@
@
@
بعضی وفتا زیر بار یه حرف غیرمنتظره ازکسی ک انتظارشو نداشتی انقدر خوردمیشی ک فقط سکوت و یه بغض طولانی
@
@
@
@
آسمانش را گرفته تنگ در اغوش
ابر با ان پوستین سرد نمناکش
باغ بی برگی
روز وشب تنهاست
با سکوت پاک غمناکش…
@
@
@
@

خسته ام از نوشتن
کاش بودی و میشد
شکست این سکوت سنگین را …
@
@
@
@
گاهی دلم برای گوش هایم میسوزد؛
طفلکی ها سکوت را هم باید گوش کنند!!
@
@
@
@
گرچه سکوت بلندترین فریاد عالم است
ولی گوشم دیگر طاقت فریاد تو را ندارد کمی با من حرف بزن…
@
@
@
@
کیلومتر ها حرف دارم نازنینم
اما
در سکوت رکورد همه را شکسته ام!!
@
@
@
@
تصمیم گرفتم آنقدر سکوت کنم تا دلی برایم تنگ شود
اما
افسوس که سخت فراموش شدم…
@
@
@
@
گاهی فقط باید لبخند بزنی
سکوت کنی و رد بشی
بذار خیال کنن که متوجه نشدی…
@
@
@
@
آرام تر سکوت کن ، صدای بی تفاوتی هایت آزارم می دهد
@
@
@
@
خسته ام فردا نگاهت را برایم پست کن!
یک بغل حال و هوایت را برایم پست کن
گوشم از آواز غمگین سکوت شب پر است!
لطفا آن لحن صدایت را برایم پست کن…
@
@
@
@
amirfb.ir
در غوغای زندگی تا سکوت مرگ دوستت دارم تاوانش هرچه باشد باشد…
@
@
@
@
سکوت خطرناکتر از حرفهای نیشداراست بدون شک کسی که سکوت می کند روزی حرفهایش را سرنوشت ب شما خواهد گفت
@
@
@
@
سکوت و صبوری ام را
به حساب ضعف و بی کسی ام نگذار
دلم به چیزهایی پای بند است
که تو یادت نمی آید…
@
@
@
@
سکوت دوستی است که هرگز خیانت نمی کند!!
@
@
@
@
با رفتن تو شهر ز پا می افتد
ناگاه سکوت در صدا می افتد
بن بست شده شبیه یک بیماری
یک باره به جان کوچه ها می افتد…
@
@
@
@
قسم ب حرمت سکوت
ب مرغ باغ ملکوت
ازته دل برات میگم دنیا فدای تار موت !!
@
@
@
سکوت می کنم
از امتداد خواستنم
تا نهایت بی پروایی تو!
زمین تا امیراف بی آسمان است
فاصله ی این دلتنگی…
@
@
@
@
ای که از اول جاده به سکوت شدی گرفتار
منو از خاطره کم کن ٬ تا ابد خدا نگهدار!!
@
@
@
@
یادت هست
روزی پرسیدی این جاده کجا می رود و من سکوت کردم؟
دیدی
جاده جایی نرفت آنکه رفت تو بودی…
@
@
@
@
سکوت معنی دار بهتر از کلمات بی معنی است!!
@
@
@
@
برای شکستن من یک اخم تو کافیه، نیازی به فریادت نیست
واسه اشک ریختنم سکوت تو کافیه، نیازی به قهر کردن نیست
برای مرگم حرف رفتنت کافیه، نیازی به انجامش نیست!
@
@
@
@
سکوت رساترین فریاد یک زن است وقتی شروع به نادیده گرفتن شما میکند میفهمید که واقعا صدمه دیده است…

مطالب مرتبط:

اس ام اس سکوت فروردین ماه 93/اس ام اس جدید سکوت اسفند92/پیامک جدید سکوت/اس ام اس سکوت جدید/اس ام اس سکوت آذر ماه
نظرات 1 + ارسال نظر
سهراب سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 12:28 http://www.tarh7.rozblog.com/tag/جلد+بیمه+نامه

بسیار هم خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد