اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس سکوت جدید

 

هیچ گاه به خاطر هیچکس از ارزش هایت دست نکش
چون اگر روزی آن فرد از تو دست بکشد
تو می مانی و یک من بی ارزش !
***************sahelkhande.blogsky.com***************
دلم کار دست است
خودم بافتمش
تارش از سکوت
پودش از تنهایی
همین است که خریدار ندارد…
***************sahelkhande.blogsky.com***************
بعضـى ها گــریه نمى کنند
اما از چشم هایشان معلوم است که اشــکى به بزرگى یک سکــوت
گوشه چشمشان به کمــین نشسته …
***************sahelkhande.blogsky.com***************
این روزها زیادى ساکــت شده ام
نمى دانم چــرا حرف هایم به جای گلـــو
از چشـــم هایم بیرون مى آیند …
***************sahelkhande.blogsky.com***************
این روزها…
من خداى سکــــــوت شده ام
خفــقان گرفته ام تا آرامــش اهالى دنــیا خـط خـطى نشود…


***************sahelkhande.blogsky.com***************
دلــم یک آلزایـمر خفیــف مى خواهد
آن قــدر که یــادم نرود
به نفعم است که به چند زبــان زنده ى دنیا سکــوت کنم
***************sahelkhande.blogsky.com***************
سکوت هم تا یک جایى هنر است …
از حد که بگذرد بهم مى ریزد هر آنچه را که نباید
***************sahelkhande.blogsky.com***************
این روزها
دلم اصرار دارد فریاد بزند
اما من جلوی دهانش را می گیرم
وقتی می دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد
***************sahelkhande.blogsky.com***************
این روزها من روزه سکوت گرفته ام …
آرام گرفته ام تا آرامش آنان که زیر پا له ام کردند خط خطی نشود
***************sahelkhande.blogsky.com***************
سکوت..
سکوت فقط صحبت نکردن نیست…
سکوت فقط آروم بودن نیست…
سکوت فقط نگاه کردن و دم نزدن نیست…
می توانیم سکوت را صحبت عقل بدانیم
***************sahelkhande.blogsky.com***************
لعنتی کاشکی می دونستی
سکوتم دردها داره واسه گفتن …
***************sahelkhande.blogsky.com***************
سکوت حرفیست که گفته نمی شه
بغض می شه …
***************sahelkhande.blogsky.com***************
سکوت حرف ساده ایست که همیشه اشتباه ترجمه می شود …
***************sahelkhande.blogsky.com***************
سکوت تنها واژه ای بود
که از آن گریزان بودم
و من دیگر بعد از تو سرشار از سکوتم
***************sahelkhande.blogsky.com***************
گاهی دلت می خواد همه بغض هات از توی نگاهت خونده بشن
میدونی که جسارت گفتن کلمه ها رو نداری
اما یه نگاه گنگ تحویل می گیری یا جمله ای مثل چیزی شده؟
اونجاست که بغضت رو با لیوان سکوت سر می کشی
و با لبخندی سرد می گی نه ،هیچی …

مطالب مرتبط: 

اس ام اس سکوت آذر ماه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد