اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس سکوت تلخ جدید

 

خسته شدم ازتوالی زندگی ام
ازاین همه ماست مالی زندگی ام
انگارفقط سکوت دوخته اند
برروی نوارخالی زندگی ام…
#
#
#
#
سلامتیه اونایی که دهنشون پر حرفه ولی اونقد مودبن که با دهن پر حرف نمیزنن، فقط سکوت میکنن
#
#
#
#
هر قطره اشک نشان دل شکستگی است
هر سکوت نشان “تنهایی” است
هر لبخند نشان مهربانی است
هر پیام نشانی از دل تنگی من برای تو است !!
#
#
#
#
گاهی سکوت می آموزد بودن همیشه در فریاد نیست، اسطوره شدن یعنی در عین دور بمانی، یعنی باشی یا نباشی دوستت داشته باشند و دلتنگت شوند !
#
#
#
#
درسینه،کویرلوت باقی مانده
دل،لانه ی عنکبوت باقی مانده
من شاعرکوچه های غربت هستم!
ازمن دوسه خط سکوت باقی مانده…
#
#
#
#
سکوت عاشق در برابر جفای معشوق فقط بخاطر حرمت عشق است!


#
#
#
#
دیگه توی دنیا به چی اعتماده
کسی که براش مردی دوست نداره
منو بغض و بارون، سکوت خیابون
دوباره شکستم چه ساده چه آسون
به پاتم بسوزم تو شمعم نمیشی
تو حوای دنیای آدم نمیشی!
غرورت گلومو به هق هق کشیده
آدم که قسم خوردشو دق نمیده …
#
#
#
#
سکوت بی بهانه ترین صدای مهر است
و من سکوت می کنم تا بگویم
دوستت دارم!
#
#
#
#
این روزها من روزه سکوت گرفته ام آرام گرفته ام تا آرامش آنان که زیرپا له ام کردند خط خطی !!
#
#
#
#
دلم یک آلزایمر کوچک می خواهد
آنقدر که یادم نرود به نفعم است که به چند زبان دنیا سکوت کنم!
#
#
#
سکوت سرد فاصله ها تنم را میلرزاند وقتی به نبودنت فکر میکنم میسوزم به یاد روزهایی که بودنت را نفهمیدم …
#
#
#
#
گاهی لحظه های سکوت
پرهیاهو ترین دقایق زندگی هستند
مملو از آنچه می خواهیم
بگوییم ولی نمی توانیم بگوییم…!
#
#
#
#
در سکوت مبهم عشقی بزرگ!
تو طنین آرزوهای منی…
#
#
#
#

سکوت می کنم عزیز
دقیقه ای ساعتی
حتی روزھا
می ایستم این ساعت ھمین لحظه ھمین جا
به احترام مرگ تمام احساسم…
#
#
#
#
یادت هست نازنین؟
روزی پرسیدی این جاده کجا میرود
و من سکوت کردم
دیدی
جاده جایی نرفت!
آن که رفت، تو بودی…
#
#
#
رفتی و ندیدی که چه محشر کردم
با اشک تمام کوچه را تر کردم
دیشب که سکوت خانه دق مرگم کرد
وابستگی ام را به تو باور کردم!!
#
#
#
#
وقتی زنی دیوانه وار باتو بحث میکنه خوشحال باش
چون سکوت زن, نشانه پایان توست…
#
#
#
#
صدایت میزنم، سکوت می شنوم
نگاهت میکنم، چشم می بندی
چه شد که دستهایمان اینگونه با فاصله ها انس گرفت؟
چه شد که امیر اف بی اینگونه گمت کردم، گم شدم
چه شد که گم شدیم؟؟؟
#
#
#
#
بعضی دوستیا
شوخی شوخی میان و جاگیر میشن توی دلت
تبدیل به یه عشق عمیق میشن
ته نشین میشن توی قلبت!!
ولی
تو سکوت میرن
سخته، اما قشنگه
باید بلد باشی چطور با یه خاطره کنار بیای…
#
#
#
#
خدایا :دربرابر این همه نامردی که در حقم شد سکوت حرف قشنگی نبود
#
#
#
#
amirfb.ir
باران ببار
که اشک هایت تماشایی ست
باران ببار
من هنوز حیرانم!
نمیدانم ببارم
گنگم!
در سکوت میان دو گریه هایم
لبخند میزنم
باران ، تو ببار
هوای کوجه ی دلم ، امروز بارانیست…
#
#
#
#
سکوت
و دیگر هیچ نمی گویم
که این بزرگترین اعتراض دل من است
به تو
سکوت را دوست دارم!!
#
#
#
#
مغرورانه اشک ریختیم چه مغرورانه سکوت کردیم
چه مغرورانه التماس کردیم چه مغرورانه از هم گریختیم!
غرور هدیه شیطان بود و عشق هدیه خداوند
هدیه شیطان را به هم تقدیم کردیم!
هدیه خداوند را از هم پنهان کردیم…
#
#
#
#
قدم نخیزند زمین نفس نمیشی هوا سکوت نمیکند غزل بدون تو یعنی همین !
#
#
#
#
گاهی دلت میخواد همه بغضهات از توی نگاهت خونده بشن
میدونی که جسارت گفتن کلمه ها رو نداری!
اما یه نگاه گنگ تحویل میگیری یا جمله ای مثل: چیزی شده؟؟
اونجاست که بغضت رو با لیوان سکوت سر میکشی و با لبخندی سرد میگی: نه،هیچی
#
#
#
#
سرنوشتم چیز دیگر را روایت می کند
بی تعارف این دلم خیلی هوایت می کند!
قلب من با هر صدا با هر تپش با هر سکوت!
یک نفس دارد دعایت می کند…
#
#
#
#
سکوت کمر فکرم را شکست!!
خسته ام از تظاهر به خندیدن!
به بودن به ایستادگی به صبر
کاش میشد به عزرائیل رشوه داد!
اینجا روی این کره ی خاکی پر است از آدم هایی که
مرا نمیفهمند و فقط ترجمه ام میکنند
آن هم به زبان خودشان…!

مطالب مرتبط:

اس ام اس سکوت جدید آبان 93/اس ام اس سکوت فروردین ماه 93/اس ام اس جدید سکوت اسفند92/پیامک جدید سکوت/اس ام اس سکوت جدید/اس ام اس سکوت آذر ماه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد