اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید-ساحل خنده-جدیدترین اس ام اس-اس ام اس-اس ام اس عاشقانه-اس ام اس خنده دار-اس پ نه پ

اس ام اس جدید دوستت دارم اسفند ماه

   

ماه و این همه آسمان
“تو” و این همه مهربانی
چه تشبیه زیباییست !
.
اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس ها | اسمس | اس ام اس جدید
.
مهم نیست دور باشی یا نزدیک
از رو به رو بیایی یا روی برگردانی از من
ماه را از هر طرف که ببینی ماه است …
.
.
.
خواستنت تمام شدنی نیست
خواستنی تر میشوی هر لحظه …
.
.
.
کاش میشد فقــــط تو را داشته باشم و خدا هی بپرسد : خوب ، دیگر چه ؟!
من بگویم : هیچ ، همین کافیست !!!
.
.
.
شاید تنها کسی نیستم که دوستت دارم
اما کسی هستم که تنها تو را دوست دارم !
.
.
.
دیدار تو فلسفه ی شیرینِ بودن است !


.
.
.
خدایا تمام دنیا از آن تو ، این یک نفر برای من
من دنیا را بی او نمی خواهم !
.
اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس ها | اسمس | اس ام اس جدید
.
خوشا به حال قلبم چون از تو جان گرفته
نبض وجودم از تو خط امان گرفته
خوشا به حال جانم که مرگ او غم توست
براى وصف رویت قلبم زبان گرفته
.
اس ام اس دوستت دارم را در برنا بخوانید
.
اگر گفتی چگونه می شود مرده ای را زنده کرد ؟
فرض کن من مُرده ام ، حالا بخند …
.
.
.
هر ثانیه در لحظه هایم “تکرار” میشوی و “تکراری” نمیشوی …
.
.
.
نفسهایم را بشمار
چون آنها را به قیمت دوست داشتنت از دست میدهم
نه برای گذر عمر !
.
اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس ها | اسمس | اس ام اس جدید
.
برای عاشق شدن نباید یک شخصیت متفاوت را دوست داشت
برای عاشق شدن باید یک شخصیت عادی را متفاوت دوست داشت !
.
.
.
حلقه ی بازوانت تنگ تر می شود
و من آزادتر گُم می شوم میان دنیایی که فقط اندازه ی یک من جا دارد !
.
.
.
دلم برایت تنگ نشده اصلا
دوست ندارم ببینمت هیچوقت
خاطراتمان تکرار نمی شود دیگر هرگز
اما با تمام وجود دوستت دارم همیشه !
.
.
.
ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮﻭ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﯾﻢ ، ﻫﻨﺮﯼ ﻧﮑﺮﺩﯾﻢ
ﻫﻨﺮ ﺑﺰﺭﮒ اینه که ﻫﻤﺪﯾﮕﺮﻭ ﮔﻢ ﻧﮑﻨﯿﻢ !
.
.
.
احساس مهربان تو عطریست که هر لحظه به مشامم میرسد
نازنینم فردا زیباست و تو زیباتر از فرداها …
.
اس ام اس | پیامک | جدیدترین اس ام اس ها | اسمس | اس ام اس جدید
.
در این دنیای بزرگ و لیک کوچک
تنها باریک کوچه ی گذر تویی به عشق
و تنها در آغوش توست که می‌توان خفت به مرگ
ای شایسته ترین آوای هستی من …
.
.
.
خیالت معجزه ای است که هر روز غرقش میشوم و نمی میرم !

مطالب مرتبط:

اس ام اس دوست داشتن جدید بهمن92/اس ام اس دوستت دارم جدید بهمن ماه 92/اس ام اس دوستت دارم دیماه 92/اس ام اس جدید دوست دارم آذر ماه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد